Går ned i omdrejninger, for derefter at lå~
Fra : Jørn Johansen

Dato : 06-02-02 11:55

Hvad kan det være?
Når jeg f.eks. starter word om og begynder at skrive, så er der et eller
andet der går ned i omdrejningere. Jeg tror det er blæseren på cpu'en eller
strømforsyningen.
Jeg har næsten lige købt nyt bundkort (ECS)
og har Athlon 1400 cpu. Asus 6800 grafik ,256 ram
hvis jeg spiller f.eks Wolfenstein er der ingen problemer, kun når den
starter op. Når jeg lukker spillet låser computeren og der skal mange
genstarter til før at den starter op normalt igen unden at låse.
Starter jeg for meget programel op på engang låser den også.
Jeg havde før en 300w strømforsyning og der var problemet det samme. Har
siden flyttet til en 250 w og ved godt at det nok er for lidt, men det kørte
jo heller ikke med 300 w strømforsyning.
Håber at få den rigtige løsning
Jens Johansen

Fra : Leony

Dato : 06-02-02 13:01

"Jørn Johansen" <joern@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har næsten lige købt nyt bundkort (ECS)

Installerde du Windows igen eller kører du bare videre med den gamle.
En frisk installation er klart at foretække.
Måske du kunne uddybe lidt hvad du har gjort for at prøve at afhjælpe
problemet.
En større psu ville klart være at foretrække.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : rs!

Dato : 06-02-02 15:45

jeg havde en 300 w a0pen strømforsyning til min 1400 tbird m geforce 2 gts 1
igm hdd 1 cd-rom drev 1 brænder og det var ikke nok med 300 w, den gik også
ned i omdrejninger nu har jeg en 350 enermax og den kan trække det