Iframe og asp spiller ikke helt sammen
Fra : Remo

Dato : 06-02-02 10:33

Hey alle i NG
Jeg er ved at lave et site i ASP, men tabeller samt I-frame,

******** I-FRAME problemet **************

Når jeg sættert height="100%" forsvinder hele Iframen, men når jeg definerer
en fast størrelse er den der.

width="100%" tilpasser siden sig heller ikke ordenligt.

Er der nogle der er stødt på sammen problemos..

mvh

Remo

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-02-02 10:36

Remo <remo@landbonord.dk> escribió en el mensaje de noticias
a3qt6r$qua$1@sunsite.dk...

> Når jeg sættert height="100%" forsvinder hele Iframen, men når jeg
definerer
> en fast størrelse er den der.

Jeps, jeg tror det er et problem i IE5,0, i IE5,5 og IE6,0 ser der ikke
ud til at vaere problemer med % vaerdier.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : MacMan

Dato : 06-02-02 11:59

I brevet "a3qtc9$qgg$1@newsreader.mailgate.org" skrev Lars Hoffmann
(lars@hoffmann.ac) den 06/02/02 10:36:

> [...]
>
> Jeps, jeg tror det er et problem i IE5,0, i IE5,5 og IE6,0 ser der ikke
> ud til at vaere problemer med % vaerdier.

I Netscape 6 er der en tilsvarende bug. Det virker fint hvis du bruger det
som noget af det eneste på en side, men er den inde i en kompleks tabel, går
det galt og man er således nødt til at bruge pixel angivelse.

- Morten