Nej - nu er det nok!
Fra : Ann K

Dato : 06-02-02 09:58

Hej Alle Katte.
Er der nogen af jer, som kender et sted, hvor det ikke regner hele
tiden, hvor det heller ikke er for koldt eller varmt, men sådan lige
tilpas for en korthåret misser???
Jeg har nemlig tænkt mig at immigrere!
Det sidste 3 dage har det plaskregnet, når Ann har lukket mig ud... og
nu gider jeg ikke mere!
Ann siger ganske vist altid, når jeg brokker mig, at det er Jans
skyld... men helt ærligt - det kan da ikke være Mandens skyld HVER
gang... eller???
Jeg har selvfølgelig tænkt mig at tage Ann og Jan og mine 2 hunde med...
og så bare efterlade de tre hankatte - alle siger jo at de er ÅHHH så
sødde, så de finder jo nok et andet sted at være! Desuden har de jo lang
pels, så de vil helt sikkert ikke trives i et lidt varmere miljø... (Og
så siger man at jeg ikke er en social mis - se nu bare - jeg har
virkelig tænkt på de tre drenges behov!)
Nå men, er der nogen af jer misser derude, som kender til sådan et sted,
så giv mig lige et praj, ikk'...

Miau fra Saga
PS - det er for resten OK, hvis det regner midt på dagen, der sover jeg
alligevel middagslur..

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-02-02 11:40

Hej Saga

Hvad er regn for noget? Vi er ikke helt med på hvad du snakker om. Jo altså
det er noget udenfor kan vi forstå, men hvad vil du der ude?
Vi syns der er tilpas varmt i vores lejlighed og vi er også korthåret - så
hvorfor bliver du ikke inde lissom vi gør?
Der er så meget sjovt at gi' sig til hehe - Jeg (Dixie) har lige fået lyst
til at hænge i persiennen, så lader Neo om at afslutte denne post...
Miaaaauuuuu
Saga er du lige så underlig som Dixie? Jeg mener du er en pige ikk'? Jeg
(Neo) syns hun er vildt mærkelig - hvorfor skal hun altid rende mig i r....?
De der 3 hankatte du har - vi kan da bytte *gnæk gnæk* Så får du Dixie i
stedet for
Arj jeg må hellere være sød *S* Jeg kan jo ikke undvære hende alligevel.
Tror du virkelig at du kan undvære dine 3 hankatte?

Nå men håber du finder en løsning på dit regnvejrsnogetproblem

Miauuuu og spind fra
Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Denise

Dato : 06-02-02 12:53

Hej Saga.
Jeg tror jeg kender din "mor", hun fik lige lov til at kæmme mig på mavsen
engang jeg gjorde mig til. Jeg er en flot og fyrrig hanmis, og selvom jeg
er lidt halv-langhåret så svarer jeg alligevel.
Jeg synes du skulle immigrere til et sted hvor de har en løbegård, hvor du
kan sidde i tørvejr på en hylde eller ligge i en hule, hvor du både kan
kigge
på regnen og så holde varmen samtidig.
Så hvad med at bo hos mig, jeg synes det ville være fuldstændig åndsvagt
at tage Ann og Jan med, jeg synes heller ikke altid Ann omtaler dig med
den respekt du behøver - og hundene - gud fader bevares - de lugter jo.
Næh, kom du og bo i vores løbegård.
Det med, at det er Jans skyld, tja det kan jo godt være, for det er tit
deres
skyld, hvis der er noget der er irriterender.
Hilsen Dino

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 06-02-02 19:02

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:a3qr8p$lp0$1@sunsite.dk...
> Hej Alle Katte.
> Er der nogen af jer, som kender et sted, hvor det ikke regner hele
> tiden, hvor det heller ikke er for koldt eller varmt, men sådan lige
> tilpas for en korthåret misser???

Ja, det gør vi da.
Du kan læse om det på dansk her www.lamarre.dk
og misserne vi kender derovre bor her http://perso.wanadoo.fr/cynthia.zora/

Med venlig hilsen

Oblati, Benissa og Athena

Fra : Ann K

Dato : 07-02-02 00:26

Hej Alle Katte.
Tja - der bliver altså ikke noget ud af min emmigration
Jan vil ikke flytte! Og Ann vil blive hos ham -ja, ja, hun er lidt sær!
Og så bare lige... Jeg GIDER ikke være indendøre! Det er dødssygt - man
kan ikke fange mus og pippere (dvs det bliver svært at skaffe sig lidt
lækkert mundgodt, som afveksling til det sunde, men kedelige,
tørfoder)... Man kan heller ikke ligge i sommervarmen ovenpå
værkstedstaget og lade sig bage igennem af solen... Eller banke et par
åndssvage køtere eller tåbelige katte, der tror de kan komme på mit
territorie!... Og jeg kan heller ikke lige smutte ind til naboen ved
frokosttid og sørge for at han ikke er nødt til at spise alle sine rejer
selv Desuden bor jeg jo alene i mit eget lille hus og der er altså
ikke plads nok til at være alt for aktiv (jeg må heller ikke - Ann og
Jan skal sove!)...
En løbegård - ja, joh, hmm... Ann ævler da om at hun gerne vil have
lavet én... Noget om at jeg er ved at blive gammel og derfor måske har
brug for at leve mere beskyttet... Har lige været en tur oppe på husets
tag, for at modbevise dén påstand!

Hmmm - komme til at savne de tre drenge... NEJ! Jeg kan ikke lide dem og
desuden tager de noget af mine menneskers opmærksomhed fra mig!

Men mine hunde vil jeg ikke opgive... selv om de lugter og er snotdumme
(tænk jer, de gør altid, som der bliver sagt!) så er de altså eddergo'e
til at jage ræve væk... Og jeg er jo også nødt til at tænke på at den
lille hund skal fodres hver dag - det er nemlig min opgave...

Regnvejr er for resten sådan noget vand, der kommer sjaskende ned fra
oven - og man bliver både våd og kold af det! Samtidig tager det
evigheder at vaske sig tør igen, når det her regnet meget... og Ann
brokker sig over mudderspor på sengetøjet!

Det dér link... Jeg kan ikke komme indpå det :( Det kunne jo være at Jan
ville ombestemme sig, hvis der så rigtig rart ud....

Miau fra Saga

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-02-02 01:07

Hej Saga

Ok de der pippeting der er uden for, de er altså også ret så spændende. De
ser ud til at være sjove at lege med Men vi kan altså ikke forstå at de
ikke kommer herind? Vi sidder ellers tit og gnækker efter dem i vinduet, men
de pipper bare flabet tilbage
Og du spiser dem - eewk kan man det? - moooaaarrr Saga spiser pippeting.....

Altså mht regnvandnoget - det er altså lissom når mor og far har været i
bad? Det vand smager altså godt Ja det smager faktisk bedre end det i
vores skål. Jeg (Neo) er altid klar så snart døren bliver åbnet, så smutter
jeg liiiiiiige ind og drikker en tår på væggen. Men altså vi har ikke lyst
til at blive pladdervåde - uha nej kun lidt på poterne.
Brrrrrr - mor siger forresten at jeg (Dixie) skal i bad, hvor kan hun da få
den grimme tanke fra? Tror jeg skal ha hvæsset sømposen ......

Natmiau fra
Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Ann K

Dato : 07-02-02 18:19

Hej Dixie.
Jeg skriver direkte til dig, for du virker da en anelse mere fornuftig
end, den der hankat, du er tvunget til at holde ud!

>Ok de der pippeting der er uden for, de er altså også ret så spændende.
............Og du spiser dem - eewk kan man det?
<>Jeps! og de smager SKØNT - hvis man da kan fange dem! Det er nemlig
ret sjældent at jeg sætte kløerne i sådan en guffer... de kan flyve -
dvs de basker med deres forpoter og kan så bevæge sig gennem luften...
Møgirriterende sådan at få ødelagt et godt angreb, bare fordi mamsen
basker væk!

> - moooaaarrr Saga spiser pippeting.....
<>SCHYSSS - lad være med at sladre! Jeg får altid skæld ud af Ann, når
jeg fanger en fugl... Også selv om jeg nogen gange har været så sød, at
komme med resterne til hende...

>Altså mht regnvandnoget - det er altså lissom når mor og far har været
bad? Det vand smager altså godt Ja det smager faktisk bedre end det
vores skål.
<> Tja jeg har intet imod at _drikke_ regnvand - det smager godt! Hvis
du ikke kan lide vandet i jeres skål, så få dine mennesker til at købe
en hund til dig... Vandet bliver drikkeligt, når først vapsen har savlet
i det...

>Brrrrrr - mor siger forresten at jeg (Dixie) skal i bad, hvor kan hun
da få
den grimme tanke fra? Tror jeg skal ha hvæsset sømposen ......
<> God ide! Ann siger, hun simpelthen ikke tør at bade mig... jeg har
kun prøvet det én gang i mit liv... og hun har stadig ar efter det! ;-D

Miau fra Saga

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-02-02 22:02

Hej Saga

Ja ham Neo er lidt hm...... sær. Jeg vil jo så gerne putte/kæle med ham, men
han bliver så sur hver gang jeg forsøger Det er kun hvis jeg holder ham
med magt at det lykkedes mig at vaske ham lidt. Gid mor vil tage en pigemis
med hjem til mig - ih det kunne være så hygligt *spinde*

Det lyder altså spændende med de der flyvende madder, men jeg tør ikke fange
sådan en. For tænk nu hvis jeg falder ud af vinduet?

Uh ok skal nok lade være med at råbe højt, om at du fanger og spiser de
pippeting.
Skælder Ann dig ud når du giver hende rester - ej sikke noget. Jeg syns da
at man skal dele og være glad. Jeg deler da altid med mor og far, når de
spiser

Miiiiiau fra Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-02-02 22:03

<Klip kattekonversation>

LOOOOL

Det er dog noget af det sjoveste jeg længe har læst! Måske er det alligevel
dumt at holde kattene væk fra tastaturet, se bare hvad det kan blive til

Fnisende hilsner
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Ann K

Dato : 08-02-02 00:44

Hej Dixie.

>Ja ham Neo er lidt hm...... sær. Jeg vil jo så gerne putte/kæle med
ham, men
han bliver så sur hver gang jeg forsøger
<> Adrrr - kæle med en kat!? Yrk.... Hvor er din stolthed? Husk lige at
den eneste kat, som er noget værd, er dig selv! Og så er det altså
bedst, at der ikke er andre misser i nærheden - ellers risikerer du at
dine mennesker glemmer dig :(
Hvis jeg var dig, ville jeg hurtigst muligt smide ham på porten!

>Det er kun hvis jeg holder ham
med magt at det lykkedes mig at vaske ham lidt.
<> Vaske ham??? Man vasker sq* da kun sine killinger! Bank ham - så
flytter han så meget desto hurtigere

>Gid mor vil tage en pigemis
med hjem til mig - ih det kunne være så hygligt *spinde*
<> Ja af to onder ville det måske være til at holde
ud!!!??????????????????

>Det lyder altså spændende med de der flyvende madder, men jeg tør ikke
fange
sådan en. For tænk nu hvis jeg falder ud af vinduet?
<> Nå, ja, OK - det ville være dumt at skvatte ud!!! Jeg er en gang
faldet ned fra vores reol... en forstuvet pote gør avs!

>Uh ok skal nok lade være med at råbe højt, om at du fanger og spiser de
pippeting.
<> Tak

>Skælder Ann dig ud når du giver hende rester - ej sikke noget.
<> Hmmm - jeg tror at det kan have noget gøre med at sådan en halvspist
pipper er fuld af fjer (en slags fuglehår) og så _er_ der jo også noget
blod... Og så ved jeg at Ann bliver stiktosset, hvis jeg lægger den i
hendes sutsko eller seng....

>Jeg syns da at man skal dele og være glad. Jeg deler da altid med mor
og far, når de
spiser
<> Arjj - hvor er du bare social... dengang jeg boede i stuehuset, så
tog jeg altid først og så kunne hunden og mine mennesker spise resterne,
når jeg var færdig... Det var bare sjældent at jeg kunne lide
menneskemaden, så som regel snusede jeg kun....

Miau fra Saga

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-02-02 10:46

Hej Saga

Arj jeg vil altså ikke smide Neo ud. Vi har det jo sjovt selv om han ikke
vil kæle med mig.
Og vi leger tit fangeleg og når jeg fanger ham, så får han da nogle dask.
Jeg har fundet et trix, som han falder for hver gang. Når han har fanget
mig, så ruller jeg rundt så jeg ligger på ryggen og så hopper jeg lidt
Han stopper op hver gang og glemmer at daske til mig. Han ser vildt sjov ud
i hovedet og mens han sidder der og undre sig, så laver jeg et
overraskelsesangreb *fnis*

Jamen Saga det er altså ret så hygligt at være social Er du sikker på at
du ikke kan li' det bare lidt?

Alt mad smager godt og jeg får altid det jeg har pillet ved Mor og far
brummer godt nok lidt, hvis jeg har pillet ved maden. Men jeg syns da det er
rart, når vi sidder i sofaen og deler en mad.

Nå jeg skal lige over og spise lidt

Miiiiiiau
Dixie

Fra : Ann K

Dato : 11-02-02 00:26

Hej Dixie.
Jeg har ikke skrevet et par dage, for jeg har nemlig dovnet alt, hvad
jeg kunne. Men idag har jeg så haft lidt travlt, fordi Ann skulle skifte
sengetøj... Det kan hun ikke alene - jeg hjælper altid ved at kravle
ind i dynebetrækkene, og se efter om de også er rene indefra.

Det der med at være social... helt ærligt - hvorfor?????
Jeg har det skam godt! Helt uden at dele med nogen.... Ja, ja, der er jo
hundene, men det er skam intet problem... et lille hvæs + evt en pote på
deres snude... og vupti, har jeg igen den fulde opmærksomhed Og så
er de altså også gode til at lege med... også selv om de ikke kan klatre
i træer
Andre katte er kun til besvær... det kan jeg da selv huske fra dengang,
mine killinger blev store... Hver gang jeg ville sove/dase, tja, så
ville de lege og så åd de _min_ mad... Godt jeg kunne flytte i eget
hus!
Men det er da rart at vide, at du har bukserne på hjemme hos jer

For resten, kender du ham dér Dino, som også har skrevet til mig???
Det lyder lidt som om han savner en kæreste... Jeg er godt nok IKKE
interesseret... Ann siger ganske vist, han er søøøød - men så kan hun jo
flytte ind hos ham!!!

Miau fra Saga

Fra : Denise

Dato : 11-02-02 08:32

Hej Saga
> [...]
> Det lyder lidt som om han savner en kæreste... Jeg er godt nok IKKE
> interesseret... Ann siger ganske vist, han er søøøød - men så kan hun jo

Jeg så jo lige mit navn blev nævnt, jamen Ann har total ret, jeg er meget
sød. Nej, jeg savner ikke en kæreste, jeg synes bare det var synd for dig,
da du jo åbenbart havde en af de hersens depri-dage.
Jeg har jo Molly, som jeg prøver at møve mig ind på, nogle gange lykkes
det, når jeg maver mig ind på hende med sænket hoved.
Så plejer hun at forbarme sig og så vaske mig lidt i hovedet. Men hun er
nu lidt underlig. Nogle gange, når hun så har vasket lidt på mig, så
begynder
hun at sniffe til mig, og undertiden synes hun åbenbart ikke jeg sniffer
godt
for så gør hun klar til en lussing, og så må jeg møve mig lidt baglæns, så
der ikke sker noget, jeg har jo efterhånden luret hende.
Af og til er det fordi, som hun siger, "så tag dog og vask dig selv, din
gamle gris",
og jeg må jo nok indrømme, jeg har ikke rengøringsvanvid som Molly.
Nu er det ikke fordi jeg er underlagt Molly, næh nej, men hun sniffer altså

dejligt og så er hun så dejlig blød, så derfor lader jeg som om jeg er lidt
underkuet, for jeg kan da banke hende til enhver tid: Har da nogle gange
prøvet
at gøre klar til at svare igen, men inden jeg får gjort noget, så hyler hun

højt, som om man er ved at slå hende ihjel, og det gider jeg altså ikke høre
på,
og min "mor" kommer jo farende, for at se hvad der sker.
Så jeg lader hende blive i troen på at hun bestemmer, indtil videre.
Jeg er godt klar over, at du ikke fatter noget af alt der her
katte-kælehalløj, men du
skulle tage og prøve det, det kan jo være du kan lide det, du skal nok bare
finde
den rigtige.
Hilsen Dino

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-02-02 11:28

Hey Dino

Jeg kender godt de der typer - Dixie hun hyler også op for ingenting Jeg
skal bare vise hende et enkelt søm fra posen, så hyler hun og mor eller far
siger: Neo kan du så være sød. Heldigvis ser det ud til at mor og far har
opdaget, hvor snu Dixie er. For nogle gange siger de at Dixie selv er ude om
det.
HA! mor puttede Dixie i bad, det var garanteret fordi at hun har været slem
i mod mig
Arj det var faktisk lidt synd for hende, så jeg gik lige hen og snusede til
hende da hun sad og "tørrede" sig. Hun snusede faktisk så godt, så jeg var
lige ved at begynde og vaske hende. Men jeg holdt mig i skindet - for ellers
tror hun bare at vi skal gøre sådan hver dag - Føj det er en pigeting.

Gnæk gnæk fra
Neo
www.nepton.dk/catz

Fra : Denise

Dato : 12-02-02 10:49

Hej Neo
Jeg så også lige et billede af dig og Dixie, så jeg sendte også et billede
af mig op.
http://makeashorterlink.com/?K1192276
Det er mig den største (og flotteste).
Jeg så godt hende Dixie, men selv om hun ser godt ud kan du godt sige til
hende at jeg ikke har behov for en kæreste. Hmmm, nu har jeg heller ikke
rigtigt styr over
hvad en kæreste er, men ved godt det er en hunmis man bliver lidt glad for,
fordi hun er sød
og sniffer godt. Men som jeg skrev, så bor jeg sammen med hunmissen Molly,
man kan dog
ikke sige, at hun er sød, for hun er lidt uberegnelig, som det lyder til
Dixie også er.
Gud ved om det gælder alle hunmisser, at de er uberegnelige, det er jo så
lige modsat
vores mennesker, hvor det jo er mor som man altid kan regne med, og som har
styr over
tingene.
Hos os har mor og far da også regnet Molly ud, så hvis min bror Blonde
langer ud efter hende
så ved de godt hun spillede op, men Molly er jo fars kat så kommer det
alligevel fra far,
"nåååh lille Molly, slog den dumme kat dig". Fnys. Og så sidder hun der med
sine smukke
grønne øjne med eyeliner og smisker med far, Ha!
Bad, det ved jeg godt hvad er, men har aldrig prøvet, og jeg kan godt sige,
at hvis de prøvede
det med mig, så kunne de godt få sig en tur på skadestuen bagefter. Nok er
jeg måske lidt af
en sjuske med min vask, men både Molly og Blonde hjælper lidt til og mor
reder mig hver dag,
og river de stive hår af, når jeg slanger mig i sofaen, og jeg ønsker
absolut ikke at sniffe
som en pigemis, så det klarer vi altså uden hjemme hos os.
Mjau, mjau Blonde

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-02-02 11:20

Hej Saga

Ok jeg har oz haft travlt de sidste mange dage - men ikke alt var lige sjovt

Tænk dig - mor hun har vasket mig *bvadr* det var ulækkert. Jeg forsøgte
ellers at snyde hende, for jeg sad så stille, så hun da måtte tro at jeg var
gået. Men hun blev bare ved med at hælde vand på mig, så det trix faldt hun
desværre ikke for
Så forsøgte jeg at blive lidt sur, men det var svært at koncentrere sig - så
jeg kunne bare ikke blive sur. Så nu ved jeg hvad du snakker om mht at blive
pladdervåd

Nå men jeg har også haft rigtigt travlt med andre ting, mig og Neo fik
nemlig en masse bambusser. Så jeg har haft så travlt med at spise dem
Mums de smager bare så godt - og hvis man skynder sig at spise dem, så får
man nogle nye

Har du helt dit eget hus? Sådan et rigtigt stort et med mad i ?

Nej Dino har jeg vidst aldrig snakket med. Men hvis du ikke vil ha' ham som
kæreste, så kunne jeg måske få ham? Men kun hvis han vil putte med mig og
lade mig vaske ham

Miiiiau fra
Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Ann K

Dato : 12-02-02 10:35

Hej Dixie.

>Tænk dig - mor hun har vasket mig *bvadr* det var ulækkert.
<>Dyremishandling!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kender du Kattens Værn? De vil helt sikkert godt hjælpe dig!

>Så forsøgte jeg at blive lidt sur, men det var svært at koncentrere
sig - så
jeg kunne bare ikke blive sur.
<>Hmm - Jeg kender nogle gode trick... Altså det bedste er at hoppe op
og hægte sig godt fast med kløerne i hendes skulder... så slipper hun
taget om kroppen, for at løsne dine kløer... på den måde kan du så bedre
bevæge dig... lige som hun tror at hun har fået dine kløer løs, slipper
du selv og tager så fat lidt længere nede af hendes ryg!
Sådan fortsætter du, til du med et sidste krads sætter af fra hendes
bagdel...
Du kan være sikker på at din mor er totalt gennemkradset og at hun
ALDRIG MERE forsøger at bade dig ))
Du kan også vride og vende dig og så lige give et ordentligt bid i
hendes øreflip... ganske effektivt!

>Så nu ved jeg hvad du snakker om mht at blive pladdervåd
<> Ja, det er ækelt, ikk'??

> [...]
nemlig en masse bambusser. Så jeg har haft så travlt med at spise dem

Mums de smager bare så godt - og hvis man skynder sig at spise dem, så
<> Arvvv ja, sådan nogle får jeg også engang i mellem - mums!
Men ude i haven har jeg en rigtig ægte katteurt, som jeg må gnave i alt
hvad jeg kan... Godt nok har Ann dækket den med overdelen til et
gnaverbur, for at jeg ikke skal spise den helt (hi, hi det gjorde jeg
det første år), men der stikker en masse stængler ud gennem tremmerne

>Har du helt dit eget hus? Sådan et rigtigt stort et med mad i ?
<> Jeps! Ann kalder det ganske vist "det lille anneks" eller
"soveværelset" - men det er mit hus!!!

> [...]
som
kæreste, så kunne jeg måske få ham? Men kun hvis han vil putte med mig
<>Hmmm - du skal altså passe på med sådan noget med kærester! De gør dig
bare gravid - og lader dig stå helt alene tilbage med ansvaret! Ikke
engang et "killinge-bidrag" får du!

Miau fra Saga.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-02-02 22:42

Hej Saga

Om jeg kender Kattens Værn? - Ej men jeg kender Dansk Dyreværn Århus, der
har jeg nemlig boet. Men selv om de var søde der, så vil jeg altså ikke
tilbage ...... heller ikke selv om mor har vasket mig.

Orv gennemkradser du din mor? Og så med vilje - det gør jeg aaaaaldrig - ikk
med vilje ...... hm måske lidt *fnis* Mor & far de ligger altid og vipper
med fusserne under dynen (jeg er sikker på at de gør det for min skyld ,
så jeg svinger lidt rundt med sømposen og prøver at fange de fusser. Men når
jeg så fanger dem og lige skal til at sætte tænderne i, så hyler de op og
siger jeg skal lade være

Man kan altså godt være kærester uden at blive gravid? Jeg kan i hvert fald
godt - for en eller anden hvidpelset mand har skåret i mig, (ham kan jeg
forresten ikke li')
Har du stået med alt ansvaret alene, uden det mindste killinge-bidrag? Arj
altså hvor strengt - kan godt forstå at du ikke vil have en kæreste så.

Nå jeg skal lige ha' en bid mad

Miiiau fra
Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-02-02 03:42

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> writes:

miauu Saga og Dixie

Endelig har ham mennesket forladt husalteret tændt, så jeg også kan
være med..*spin*

Ja æv med det regnvejr, ham slaven vil ikke lade mig komme ud så, han
siger at det ikke er vejr til misbamser. Jeg siger at det er fordi han
selv skal med og ikke vil være våd...
Og så blæser det så min pels kommer i stor uorden så jeg skal bruge
flere timer på at ordne den, hvis han ikke når mig først med
kammen. Men så får han også et stort hvæs *spin* sommetider når han
alligvel at finde kammen inden jeg når væk, men så hvis han trækker
for meget sætter jeg bare sømposen i låret på ham og det hjælper med
det samme...

Men i det mindste er han holdt med at sætte mig i bad pyhh, sikkert
fordi at når jeg er rigtig våd så lægger jeg mig på hans skød, og så
trækker vandet ud af min pels og over på hans tøj så han bliver våd i
stedet *spin*

> Man kan altså godt være kærester uden at blive gravid? Jeg kan i hvert fald
> godt - for en eller anden hvidpelset mand har skåret i mig, (ham kan jeg
> forresten ikke li')

Det har jeg også prøvet ;((( men næste dag kunne jeg alligevel kæreste
lidt med misser, men så kom han og standsede os og tog mig ind igen
*hvæs*. Men vi var stadig lidt kærester *spin*, for misser kom og
hentede mig og så gik vi på jagt efter mus og andet guf
sammen. Desværre forsvandt han mens jeg var med ham mennesket et andet
sted henne i laaanng tid, så selvom jeg kaldte i flere dage på ham,
kom han ikke.. Måske han fandt sig en anden kæreste *grrrr* Men han er
nu også den eneste jeg rigtig har kunnet lide, alle andre misser kan
være ligemeget, de kan få en med sømposen og et hvæs oveni *spin*

> Har du stået med alt ansvaret alene, uden det mindste killinge-bidrag? Arj
> altså hvor strengt - kan godt forstå at du ikke vil have en kæreste så.

Det har jeg også prøvet, sommetider fik jeg ikke en lille hvid pille
og så ville jeg jo kæreste "lidt".. *spin*, men jeg er sur over at ham
mennesket ikke kunne forstå, at når jeg nu havde brugt en masse tid på
at opdrage dem så de kunne klare sig selv, var det ikke meningen at de
skulle blive boende hjemme..*grrr*
Men nu er der kun mig og det er slet ikke så tosset *spin*, men Saga
kan du ikke jage de andre væk..?? Eller det er måske også prøvet ;-D

--
Med miauu & venlig hilsen
Melissa & Henrik (min personlige slave *spin*)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-02-02 21:51

Hej Saga & Melissa

iiiiih hvor er jeg glad for at mor, hun lader puteren være tændt når hun går
fra den *spinde*
(jeg kan altså ikke finde ud af at tænde den)
For se bare nu har jeg fået pigemisser at snakke med Godt nok kan vi
ikke nusse pusse, men det er da bedre end ingenting det her *spinde*

Neo siger at vi bare er nogle dåmme tøzer, men jeg har sagt at han
garanteret ikke tør møde dig Saga. Så ser han bare fornærmet ud og går sin
vej *fnis*

Melissa - mor siger at jeg garanteret også har haft en kæreste, for når der
er misser og mivere i fjernsynet, så følger jeg nøje med. Og når miverne
piver, så leder jeg efter dem.
Men mor finder aldrig ud af, om jeg har haft en kæreste - for det er altså
min hemmelighed

Miiiau fra
Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-02-02 02:45

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> writes:

Miaauu Dixie

> Hej Saga & Melissa
>
> iiiiih hvor er jeg glad for at mor, hun lader puteren være tændt når hun går
> fra den *spinde*
> (jeg kan altså ikke finde ud af at tænde den)

Det kan jeg heller ikke *grr* og ham slaven forlader den ikke ret tit
tændt æv

> For se bare nu har jeg fået pigemisser at snakke med Godt nok kan vi
> ikke nusse pusse, men det er da bedre end ingenting det her *spinde*

Ja det er slet ikke så dumt endda, mit menneske siger også at vi
sikkert ville komme op og skændes, hvis vi mødtes.. så vi må
nøjes.. men det er jo heller ikke helt tosset vel *spin*

> Neo siger at vi bare er nogle dåmme tøzer, men jeg har sagt at han
> garanteret ikke tør møde dig Saga. Så ser han bare fornærmet ud og går sin
> vej *fnis*

Uff, hanner altså, man har da heller ikke andet end bøvl med dem *hvæs*

> Melissa - mor siger at jeg garanteret også har haft en kæreste, for når der
> er misser og mivere i fjernsynet, så følger jeg nøje med. Og når miverne
> piver, så leder jeg efter dem.

Kæreste er slet ikke så tosset, mivere er da også meget søde... Hvis
de flytter hjemmefra altså..

> Men mor finder aldrig ud af, om jeg har haft en kæreste - for det er altså
> min hemmelighed

Det er godt, de mennesker skal heller ikke vide alt *spin*

--
Med miauu & venlig hilsen
Melissa & Henrik

Fra : Ann K

Dato : 15-02-02 23:39

Hej Dixie og Melissa.

Hi, hi, Ann siger at Melissa er mit "Alter Ego", hvad det så end
betyder... Hun siger også at hun håber vi ALDRIG mødes... enten vil vi
flå pelsen af hinanden eller også vil vi danne "Foreningen til korrekt
og felinsk menneskeopdragelse" og tage på seminarer over hele DK, for at
fortælle og lære fra os.... Hun ved faktisk ikke hvilken af delene, hun
synes er værst!!!

Nå men jeg svarer jer begge sådan lidt i flæng... skriver lige jeres
forbogstav inden citat...

D:
> [...]
har jeg nemlig boet. Men selv om de var søde der, så vil jeg altså ikke
tilbage ...... heller ikke selv om mor har vasket mig.
<> Nej urff - det kan jeg godt forstå!!!

D:
>Orv gennemkradser du din mor? Og så med vilje - det gør jeg
aaaaaldrig - ikk
med vilje ...... hm måske lidt *fnis*
<> Sæ'fø'li kradser jeg!!! Har du måske aldrig hørt om selvforsvar???

Det' for resten en sjov leg, det der med fødder og dyner... jeg leger én
med Manden her hjemme, når han har været i bad... sådan et par
sæbeduftende mandefusser er skægge at sætte tænder og kløer i - og du
skulle bare høre nogle sjove lyde manden kan udstøde

Ligesom dig og Melissa er jeg også blevet skåret i men det skete
først efter at jeg havde været forelsket...

D:
>Har du stået med alt ansvaret alene, uden det mindste killinge-bidrag?
Arj
altså hvor strengt - kan godt forstå at du ikke vil have en kæreste så.
M:
>Det har jeg også prøvet, sommetider fik jeg ikke en lille hvid pille
og så ville jeg jo kæreste "lidt"..

<> Hi, hi - jeg kastede min pille op uden det blev opdaget

M:
>.... men jeg er sur over at ham mennesket ikke kunne forstå, at når jeg
nu havde brugt en masse tid på at opdrage dem så de kunne klare sig
selv, var det ikke meningen at de
skulle blive boende hjemme..*grrr*
<> Åhhh ja! Og Ann tillod endda hele TO af mine killinger at blive
boende!!!!
Nå, den ene døde, men så lige pludselig blev Ann totalt vanvittig og gav
PENGE for en kat!!! Og som om dét ikke var nok, så fandt min ene hund
sør'me en killing, som også skulle bo her!!! Så nu bor der altså tre
møgirriterende hankastrater i MIT (forhenværende) hus - takker alle
katteguder for "det lille anneks", hvor man kan være i fred!!!

M:
>Ja æv med det regnvejr.............Jeg siger at det er fordi han
selv skal med og ikke vil være våd...
<>Tilgiv ham... han har jo trods alt ikke pels ;)

>Og så blæser det så min pels kommer i stor uorden så jeg skal bruge
flere timer på at ordne den, hvis han ikke når mig først med
kammen.
<> Kammen? Hva' det???? Af og til bliver jeg børstet lige så
forsigtigt... det faktisk meget rart - især når jeg får lov til at tæve
først Anns hånd og så børsten
Melissa's taktik efter badet, var måske noget du kunne bruge Dixie?? Det
lyder sjovt... lidt lige som, når jeg kommer våd hjem om aftenen og så
skal have varmen inde under dynen - hvor jeg ellers aldrig ligger

M:
>Men nu er der kun mig og det er slet ikke så tosset *spin*,
<> Gyldne tider

>men Saga kan du ikke jage de andre væk..?? Eller det er måske også
prøvet ;-D
<>Er forsøgt!!! Virker IKKE!!!
Min søn vil slås, racekræet kæreste og gadekatten flygter panikslagen
ind og sladrer
Desuden kommer Ann altid og stopper mig, inden jeg rigtig når at få sagt
min mening....
Men det er rart med lidt forståelse og sympati!

Miau fra Saga

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-02-02 00:38

"Ann K" <tsars@os.dk> writes:

Miaauu Saga
> [...]
> og felinsk menneskeopdragelse" og tage på seminarer over hele DK, for at
> fortælle og lære fra os.... Hun ved faktisk ikke hvilken af delene, hun

Hmm, mon ikke det betyder at vi tænker på samme måde..??
Hende dit menneske er da "kedelig", jeg kunne da godt lige komme forbi
og hjælpe dig med at jage de andre ind i næste amt *spin*
Foreningen lyder som en god ide, men når vi sådan skal rejse rundt
skal vi vel have menneskene med, så vi kan blive nusset og få tømt
bakken. Så går det jo nok ikke æv..;-((
Og hvem skal så hvæse af naboens lillemis, nej det går slet ikke..
Mit menneske synes nok heller ikke om nogle af mulighederne, så ævæv
*hvæs*

> [...]
> tilbage ...... heller ikke selv om mor har vasket mig.
> <> Nej urff - det kan jeg godt forstå!!!

Mit menneske har sommetider snakket om sådan nogle steder, hvor
misser som er blevet menneskeløse bor, der kunne jeg heller ikke tænke
mig at være.. selv fandt jeg mit menneske *spin* han hjalp mig ned fra
et træ og da jeg syntes at han lignede en som kunne dresseres godt,
tog jeg ham med hjem og selvom jeg skal gentage mig selv mange gange
for at han gør som jeg vil er jeg da glad for ham *spin*

> [...]
> M:
> og så ville jeg jo kæreste "lidt"..
>
> <> Hi, hi - jeg kastede min pille op uden det blev opdaget

Det har jeg også gjort for de smager nemlig ikke særlig godt bvaddr.

> [...]
> møgirriterende hankastrater i MIT (forhenværende) hus - takker alle
> katteguder for "det lille anneks", hvor man kan være i fred!!!

Mennesker og hunde altså *grr*, bedst som man tror at man har styr på
dem, skal de altid gøre noget andet *hvæs*

> <>Tilgiv ham... han har jo trods alt ikke pels ;)

Nej og så "brokker" han sig over at det tager lang tid for ham at få
tøj på og gøre klar til at gå tur, mens jeg bare skal have en sele på,
jeg må nemlig ikke komme ud uden sele og snor *grrr*

> <> Kammen? Hva' det???? Af og til bliver jeg børstet lige så
> forsigtigt... det faktisk meget rart - især når jeg får lov til at tæve
> først Anns hånd og så børsten

Kammen er sådan en dims med nogle pigge på ligesom pindsvin, du ved
dem som stikker når man dasker til dem. Og jeg synes bestemt ikke at
det er rart undtagen på kinderne, men han kører den rundt over det
hele *hvæs* og så siger han at jeg bliver såååå fin bagefter. HALLO
menneske jeg er fin i forvejen...!!!

> <> Gyldne tider

Ja, helt bestemt altid fred og ro, ingen som lægger sig på ens
sovepladser eller spiser ens mad..;-D

> [...]
> min mening....
> Men det er rart med lidt forståelse og sympati!

Æv, hvor har jeg ondt af dig *spin* heldigvis må der kun bo en misser
her, så jeg har fred *spin*, selvom det sommetider kunne være rart med
en til, når ham mennesket er i nussehumør, mens jeg bare vil sove i fred..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Denise

Dato : 08-02-02 10:38

Hej Joan og Ann
Hihi, I er godt nok skøre begge to, glad for jeg ikke er alene om det.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 07-02-02 09:54

Hej Oblati, Benissa og Athena
Sikke dog et skønt sted, Bounty Land, så det er sikkert tilpas for mennesker
også.
Og nogle skønne, dejlige katte, Neige og Diva (mor og datter) er iøvrigt en
tro
kopi af vores Molly.
Hilsen Denise