Meninger om 7110!
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 13-01-01 10:58

Hvad er jeres mening om 7110'eren?

Fra : Tommy Fer

Dato : 13-01-01 11:15

"Mads Jakobsen" <madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:zEV76.10138$W81.146913@twister.sunsite.dk...
> Hvad er jeres mening om 7110'eren?

Positivt:

Herlig telefon... absolut det bedste menu system... overgår andre
nokia'er... Rulleknappen er meget lækker at benytte når man har vennet sig
til den... Det eneste alteranativ for mig ville være 6210

Negativt:

Man kan ikke skift covers

Antenne

mvh Tommy Fer
Nokia 7110

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 14-01-01 09:42

On Sat, 13 Jan 2001 09:57:51 GMT, "Mads Jakobsen"
<madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvad er jeres mening om 7110'eren?

Tja, min er nu til rep., under et år gammel, hvor flg. var galt:

Lemmen er vildt løs.
Slukker af sig selv.
Slukker nogle gange når man ringer.
Skriver "inset sim" somme tider.

Men ellers en genial telefon, telefon bogen er genial i den, og deres
navi-key (rulle knappen) er uundværlig, når man først har vendt sig
til den.
Der er god lyd i den, og den er dejlig let og ligger godt i hånden...

Jeg er godt tilfreds, hvis man ser bordt for den rep.!

PS: Kender en del som alle har haft deres 7110 til rep!!!

--
Thomas L. Jørgensen.
lojmann@lojmann.dk

ICQ#23387691