hvilken mobil er fedest? kan det betale si~
Fra : S. Mckinley

Dato : 06-02-02 08:09

Hej gruppe
Jeg har fundet en ericsson A2628s og en siemens c25 til 1kr. på
http://www.1kr.dk/
Nu er spørgsmålet så hvilken telefon der er bedst, og kan det svare sig at
unlocke en telefon der er så billig?

vh
Jens

Fra : stendrup

Dato : 06-02-02 10:27

Så vil den Ericsson nok være den bedste af de 2
og ja det kan da altid betale sig at unlock den

/Cass

http://www.kandu.dk/