warning
Fra : Jesper

Dato : 06-02-02 00:20

Nogen der tør gætte på hvorfor jeg får denne warning? Jeg har inkluderet
stdio.h som så vidt jeg kan se definere denne. Der virker også fint nok..

warning: implicit declaration of function `snprintf'

--
Jesper

Fra : Peder Skyt, Z=nospam

Dato : 06-02-02 05:25

On Wed, 06 Feb 2002 00:19:39 +0100, Jesper <news@skydiver.dkk> wrote:

>snprintf

http://unixhelp.ed.ac.uk/CGI/man-cgi?snprintf+3

Se efter i din stdio.h om du skal definere _GNU_SOURCE for at gøre
funktionen synlig.

(men tag lige og se hvad der står i *dit* systems manual)

Fra : Jesper

Dato : 06-02-02 17:52

Peder Skyt, Z=nospam wrote:

> http://unixhelp.ed.ac.uk/CGI/man-cgi?snprintf+3
>
> Se efter i din stdio.h om du skal definere _GNU_SOURCE for at gøre
> funktionen synlig.

Det var fordi jeg compilerede med '-ansi' og deri ligger snprintf ikke.
Hmm.. så må jeg vel bare compilere uden '-ansi', for snprintf vil være lidt
træls/besværlig at undvære i det jeg laver her.

--
Jesper