Hjælp til Abit BE6 II
Fra : Søren Fohrmann

Dato : 06-02-02 00:32

Jeg har en maskine med et Abit BE6 II Bundkort og en Pentium III 450 MHz med
køler på.

Men når den har stået tændt i ca. 5 min begynder den at hyle som en sirene
hvad er der galt.

SVar på hcs@compaqnet.dk

Fra : Bruun

Dato : 06-02-02 09:23

Hejsa,
"Søren Fohrmann" <HCS@fohrmann.dk> wrote in message
> [...]
> køler på.
>
> Men når den har stået tændt i ca. 5 min begynder den at hyle som en sirene

Det er helt sikkert køling af din CPU som ikke er tilstrækkelig.

> SVar på hcs@compaqnet.dk

Nej. Formålet med at bruge usenet er også at man kommer tilbage igen og
læser de svar som er kommet.

Mvh Kim Bruun

Fra : Gevaldi

Dato : 06-02-02 11:42

"Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:a3qp5e$gko$1@sunsite.dk...
> Hejsa,
> "Søren Fohrmann" <HCS@fohrmann.dk> wrote in message
> med

Min søns pc havde samme problem, men
der var det blæseren til grafikkortet der
larmede (TNT2) og det løste jeg ved at
rense den.

/Gevaldi