Diabetes(Sukkersyge) - og hvad så ?
Fra : Bent Ørskov Karlsen

Dato : 06-02-02 00:08

Hej
Det var med glæde jeg for et par uger siden læste, at man godt må
skrive om andet end køreramper i Thyholm og Fiat kassevogne
Nå godt ord igen og så til sagen !

Jeg hører til en hastig voksende gruppe mennesker (Diabetiker), som
mange gange har manglet oplysninger om de simple hverdagsting,
som de professionelle synes er for ordinære at tale om.

Og det er ikke for at der ikke er noget.

Diabetes bliver godtnok omtalt som verdens sundeste sygdom
Men det er ikke hele sandheden, mange får invaliderende komplikationer
på - øjne, nyrer, fødder og nervebetændelse.

Mit håb er, at nogen i målgruppen ser denne artikel, så vi kan få sat
gang i udveksling af hjælp, gode råd og erfaringer.

I mellem tiden kan du finde god oplysning på:
www.diabetes.dk , www.netdoktor.dk , www.sundhed.dk

--
Med hilsen
bøk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 06-02-02 01:18

Bent Ørskov Karlsen skrev:

>Det var med glæde jeg for et par uger siden læste, at man godt må
>skrive om andet end køreramper i Thyholm og Fiat kassevogne

Læste du det? Hvor? Hvem skrev dog det?
Det måste man nemlig ikke.

>Nå godt ord igen og så til sagen !

Så pyt da.

>Jeg hører til en hastig voksende gruppe mennesker (Diabetiker), som

Ha. Det er jeg ovre. Det var i trediveårsalderen jeg var hastigt
voksende, men det gik da over.

>Diabetes bliver godtnok omtalt som verdens sundeste sygdom

Det havde jeg ikke hørt før.

>Men det er ikke hele sandheden, mange får invaliderende komplikationer
>på - øjne, nyrer, fødder og nervebetændelse.

Umiddelbart lyder det ikke godt, slet ikke om den sundeste sygdom.

>Mit håb er, at nogen i målgruppen ser denne artikel, så vi kan få sat
>gang i udveksling af hjælp, gode råd og erfaringer.

Nå for filen da. Så var det slet ikke noget, jeg skulle blande mig i.
Der dukker nok nogen op, der ved hvad de snakker om.
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

www.kajsvenningsen.dk/