Individuel <TITLE> i frameset
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 05-02-02 21:35

Hvordan gør jeg når jeg vil have en titel for hver side jeg
åbner i et frameset istedet for den der hører til framesettet?

Jeg har prøvet med
parent.document.title = "ny titel" og
top.document.title = "ny titel"

/Kasper K

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-02-02 22:56

Tue, 5 Feb 2002 21:34:49 +0100, skrev "Kasper Katzmann"
<kasper@katzmanowich.dk>:

>Hvordan gør jeg når jeg vil have en titel for hver side jeg
> åbner i et frameset istedet for den der hører til framesettet?

Jeg har brugt

top.document.title = document.title;

De første versioner af Netscape (4.08) skulle efter sigende ikke
kunne lide det.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-02-02 23:19

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev

> De første versioner af Netscape (4.08) skulle efter sigende
> ikke kunne lide det.

Det er korrekt - NN4 laver fejl.

Det kan elimineres med

--
Allan

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 06-02-02 10:16

top.document.title=this.document.title">

Har i afprøvet jeres løsninger i IE 6?
Jeg har en slem fornemmelse af at den er read only.
Får en "Adgang nægtet".

Hvorfor det?

/Kasper K

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-02-02 16:27

Wed, 6 Feb 2002 10:15:49 +0100, skrev "Kasper Katzmann"
<kasper@katzmanowich.dk>:

>Har i afprøvet jeres løsninger i IE 6?

Ingen problemer.

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 07-02-02 10:38

Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke...
Kan i se hvad jeg gør galt. Jeg tjekker det i IE6.

http://www.norske-skovkatte.dk/ Vælg kontakt.
Husk det er et frameset når i kigger efter koden.

Jeg får en fejlmeddelelse "Adgang nægtet"

pft
Kasper K

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-02 12:01

Thu, 7 Feb 2002 10:38:11 +0100, skrev "Kasper Katzmann"
<kasper@katzmanowich.dk>:

>Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke...
>Kan i se hvad jeg gør galt. Jeg tjekker det i IE6.

Ingen problemer, det må have noget med indstillingerne i din
browser at gøre.

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-02-02 12:09

"Kasper Katzmann" <kasper@katzmanowich.dk> skrev

> Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke...

Prøv at rette parent til top, som jeg foreslog i min kode.

--
Allan