USB port
Fra : Morten og Lisa

Dato : 05-02-02 18:43

Hvor dan for jeg min usb port til at virke jeg har prøvet at slutte både
skanner og mus til men intet virker. der er spænding på stikene og
Windows(98)siger at de virker korekt men udstyret virker ikke.?
Morten Vinther

Fra : Niels Svendsen

Dato : 05-02-02 23:47

Har i prøvet at kikke på bios-opsætningen?
--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Børgesen

Dato : 06-02-02 09:19

"Morten og Lisa" <mov@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skanner og mus til men intet virker. der er spænding på stikene og
> Windows(98)siger at de virker korekt men udstyret virker ikke.?

Hvor gammel er PC'en og er det en ViaTech USB port? (Gå ind under egenskaber
for Denne Computer, vælg Enhedshåndtering efter efter type, og se hvad der
står under "Universel Port".

Fra : Karin Hansen

Dato : 06-02-02 09:52

> [...]
> skanner og mus til men intet virker. der er spænding på stikene og
> Windows(98)siger at de virker korekt men udstyret virker ikke.?

Da jeg installerede vores Digital Camera (usb) på Win98SE skulle jeg køre en
speciel
usbconnect.exe fil for at få det til at fungere.
Dette var kun nødvendigt til Win98 og ikke til Win2000 og WinXP.
Kan det være samme slags problem?

Mvh. Karin