Hvor finder jeg gamle drivere
Fra : Freddy & Merethe

Dato : 05-02-02 20:30

Min driver diskette til mit Bundkort er total død.
det jeg søger er en Win 95 USB og en PCI Bridge driver
til et Microstar MS-5145 bundkort.
Kortet sidder i en 4-5 år gl. NEWTECH computer.
er der nogen der har eller ved hvor jeg kan finde dem.

Min computer er lidt sløv uden .
på forhånd tak

Freddy Kastrup
Kastrup@city.dk

Fra : Hans

Dato : 05-02-02 23:11

"Freddy & Merethe" <Kastrup@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til et Microstar MS-5145 bundkort.
> Kortet sidder i en 4-5 år gl. NEWTECH computer.
> er der nogen der har eller ved hvor jeg kan finde dem.

Det er et TX-Baseret bundkort, så mon ikke du kan bruge dette link hos
Intel:
http://developer.intel.com/design/software/drivers/platform/archived_inf.htm

mvh
Hans

Fra : pedder

Dato : 06-02-02 06:53

Eller prøv på www.driverguide.com Members login. user = drivers pass =
all
Her kan du søge på alverdens nyt og gamle drivere til alskens hardware.

pedder

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 06-02-02 23:51

brug google.com