tisser overalt
Fra : henriksen

Dato : 05-02-02 20:07

jeg har en kat på 18 uger, den er begyndt at tisse overalt, særligt på
bamser og i sofaen, hvad kan man gøre for at den holder op igen?
den har været renlig..

mvh
tommy

Fra : Camilla Baird

Dato : 07-02-02 00:43

"henriksen" <tommy@tdcspace.dk> wrote in message

> jeg har en kat på 18 uger, den er begyndt at tisse overalt, særligt på
> bamser og i sofaen, hvad kan man gøre for at den holder op igen?
> [...]

Det lyder som om han er utryg ved noget... Er der meget mere plads hos
dig end der hvor han kommer fra? Har han tisset i sofaen lige siden han
flyttede ind til dig? Bruger du det samme grus er han vant til hvor han
kommer fra? er der meget langt hen til bakken fra sofaen? i så fald
kunne du måske stille en ekstra bakke op ved sofaen?
Har du andre katte som måske forhindrer ham i at bruge bakken?
mvh Camilla