Preview af billede og upload
Fra : Jakob Jensen

Dato : 05-02-02 20:00

Hej NG

Jeg ville høre om det er muligt at lave et php script der "skære" i
billedet, så man f.eks kun ser 50x50 pixel af et billede lige meget hvor
stort det er?
Samtidig skal jeg høre om der er nogen, der kan henvise mig til det sted i
online guiden, hvor jeg kan se hvordan man laver et script der skal håndtere
uploading af billeder via browseren. Type, størrelse px og kb.

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 05-02-02 20:15

<http://dk.php.net/manual/en/function.imagecopyresized.php>

<http://dk.php.net/manual/en/features.file-upload.php>

--
Christian Jørgensen | Do not look into the laser with remaining eye!
http://www.razor.dk |

Fra : Jakob Jensen

Dato : 06-02-02 12:52

Takker for besvarelsen