aktiveringsbold til gris
Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 05-02-02 19:08

Et lille tip til dem der måske har hårdttyggende hunde , man kan få en
aktiveringsbold til grise, i forskellige størelser af hårdt plast som hunden
ikke kan smadre eller få munden rundt om , som min gjorde med dyrehandlerens
udgave af "skrøbeligt" plast

Fra : Pia

Dato : 05-02-02 19:28

> ikke kan smadre eller få munden rundt om , som min gjorde med
dyrehandlerens
> udgave af "skrøbeligt" plast

Større end fodbolde? For min gider ikke lære at sparke til sin, han samler
den op og løber med den, meget unfair

:Pia

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 05-02-02 19:41

Pia <x@x.com> wrote in message news:a3p80e$r55$1@sunsite.dk...

> dyrehandlerens
>
> Større end fodbolde? For min gider ikke lære at sparke til sin, han samler
> den op og løber med den, meget unfair
>
> :Pia

Ja man kan få en der er ret stor, eller så stor at hunden ikke kan få fat i
den man kan putte kattemad eller småt hundemad inden i, og så kan de bruge
den som aktiveringsbold, men man kan også lukke det lille hul med
plastikpadding ! den store skal jeg købe næste gang , for den jeg har har
han fået lavet riller i så nogle gange kan han også lige akurat få fat i den
og så mener han at vi skal løbe rundt om sofabordet og igennem og det orker
jeg ikke for jeg har slået benet imod en gang for meget "marmor" så den jeg
har nu bliver gemt væk når vi ikke leger med den !

du skal bare finde et sted de handler med hesteudstyr eller hønsemad eller
ligende så kan de sikkert også skaffe legetøj til grise

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 05-02-02 20:03

Punish the deed,not the breed

Fra : Stine Frandsen

Dato : 07-02-02 00:13

Godt tip - og jeg vil skrive under på at de er solide. Kan formentlig købes
på foderstoffer eller forretninger der handler med landbrugsudstyr. Prisen
kender jeg ikke, men kender dem i de stalde jeg har arbejdet i. Og selv en
flok sore slagtesvin kan ikke smadre de bolde.

--
Kennel Santippe's
Stine Frandsen

Punish the deed,not the breed
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TbV78.152$B43.23889@news000.worldonline.dk...

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 07-02-02 10:46

Stine Frandsen <santippe@hund.dk> wrote in message
> [...]
> kender jeg ikke, men kender dem i de stalde jeg har arbejdet i. Og selv en
> flok sore slagtesvin kan ikke smadre de bolde.

Jeg gav 120kr for den "lille" som han desværre er lidt i gang med at
ødelægge hvis jeg ikke gemmer den væk , men den næste jeg skal have koster
225kr den er vel på størelse med en badebold , og den får han aldrig ødelagt
, jeg har købt min i fodderstofforetning !

Hvordan leger grisene så med bolden ?triller de den rundt og tager den fra
hinanden ?eller bliver der altid puttet mad inden i den ?

Fra : Stine Frandsen

Dato : 08-02-02 19:15

der kom ikke mad i boldene til grisene. De trillede rundt med dem - spillede
fodbold kan man vel sige *G* Men boldene skulle fjernes og rengøres ofte
før de havde en virkning og interesse.
--
Kennel Santippe's
Stine Frandsen