getURL vs. loadVariables
Fra : MZH

Dato : 05-02-02 19:11

Er der nogen der har erfaring med Flash og FormMail?

Jeg har lavet en formular, og hvis jeg bruger getURL på min send-knap,
så fungerer den fint, men problemet er, at så bliver brugeren sendt
videre til en ny side, altså væk fra min Flash side.

Bruger jeg loadVariables i stedet for slipper jeg for at blive sendt
videre til en ny side, men til gengæld kan jeg kun få det til at
fungere når jeg tester fra min egen harddisk, ikke når jeg uploader
til en remote server...!

Anyone?

Fra : www.FlashFAQ.dk

Dato : 05-02-02 19:59

Hvis du sender til et cgi-script hos azero.dk skal du bruge POST funktionen
Afsenderens email SKAL eksistere OG være defineret som REQUIRED, dvs skal
have noget lignende:
name="required" value="email" ellers virker det ikke...

Formmail er noget lort!
Har du ikke adgang til noget server-side script istedet? - så kan du bruge
loadVariableNum til at sende og modtage request.

Mvh/M!chael
Http://www.FlashFAQ.dk

Fra : MZH

Dato : 05-02-02 23:56

Ja, jeg har også læs azero's kommentar omkring FormMail, men det har
ikke hjulpet...

Selvom jeg definerer en variabel som "required = email", så virker det
stadigvæk kun med getURL og ikke LoadVariablesNum når jeg uploader til
min server...

Det som jeg slet ikke forstår er, at loadVariablesNum virker helt fint
når jeg kører siden fra min harddisk. På den måde kan det vel dårligt
være azero's script det er galt med...?

Er der nogen, der kan forklare, hvordan det kan lade sig gøre, at det
virker fra harddisken, men ikke når det bli'r uploadet???

Mikkel