*Suk*...Tiscali :-(
Fra : Finn Jensen

Dato : 05-02-02 18:40

Gadda alle,

Jeg skulle have flyttet mit ADSL og kontaktede Tiscali ang. dette og tænkte
at den hellige grav var velbevaret og flyttede så ind i min nye lejlighed.
Så dukkede der en faktura op fra Tiscali med en regning frem til den
31.03.2002. Jeg ringede så til Tiscali og sagde at jeg jo ikke havde ADSL
fordi jeg var fraflyttet den gamle adresse og endnu ikke havde fået svar om
der var kobber nok heroppe om jeg så skulle betale i de måneder uden ADSL ?.
Jo det var skam rigtig nok, lød svaret fra Tiscali, i bedste fald kun 4 uger
uden ADSL som jeg skulle betale for fordi deres system ikke kunne finde ud
af at opkræve andet.

Jeg blev lidt småsur på det så jeg ville opsige mit ADSL og jeg fremsendte
en skriftelig opsigelse både pr. fax, alm. post og en mail for at få
bekræftigelsen samt endelig en opringning til kundeservice, så den skulle
være god nok. Men nej !. I dag kom der så en pakke fra Tiscali med mit
hardware jeg skulle bruge.

Min konklusion er derfor at Tiscali ikke har tjek på en skid og deres
kundeservice er værre end en tynd kop the når de kan overse 4 henvendelser.

I øvrigt kan jeg ikke få lukket mit ADSL på den gamle adresse selvom jeg
ikke bor der længere og på spørgsmålet om hvad der ville ske hvis jeg ikke
betalte lød svaret at de ville.....lukke for forbindelsen på den gamle
adresse hvor jeg ikke længere bor

Til sidst har jeg et motto som Tiscali gerne må bruge i deres reklamer " En
gang Tiscali, altid Tiscali ..... for du slipper aldrig væk fra os!"

Det jeg er allermest ked af i denne situation er at Tiscali har sendt en TDC
teknikker herud den 15. februar og han kommer til at gå forgæves. Men ellers
kan han få en kop kaffe og se at det virker det ADSL fra TDC han satte op 5
dage efter jeg var flyttet ind .

Fortsat god aften.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-02-02 19:01

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> skrev i en meddelelse

> Min konklusion er derfor at Tiscali ikke har tjek på en skid og deres
> kundeservice er værre end en tynd kop the når de kan overse 4
henvendelser.

Jaa,, jeg har modtaget er par rykkere for noget som jeg íkke kunne betale,
da der stod at det blev betalt over betallingsservice.... Jeg har så
modtaget flere rykkere mm,.,,, men jeg har fuldstændigt opgivet at ringe til
dem..

Jeg har hængt i telefonen samlet ca. 2 timer de seneste par dage.. Men
ligemeget hvem man kommer til at tage med, har man ringet forkert... Der
står på regningen at man skal ringe til at bestemt nummer,, og efter at have
ventet i 40 minutter, for man af vide at de har flyttet afdelling, da
regningen er på mobil opfyldning....

Jeg har desuden for længst opsagt min mobil aftale hos dem,, og har haft
telmore i en måned ca... Men har stadig ikke modtaget de penge, som jeg
havde tilgode..

De har ikke styr på en skid, rent ud sagt. Lad håbe at de går neden om og
hjem, da de ikke kan finde ud af kundeservice...

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 05-02-02 20:06

> "Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> skrev i en meddelelse
>

> De har ikke styr på en skid, rent ud sagt. Lad håbe at de går neden om og
> hjem, da de ikke kan finde ud af kundeservice...

Er det ikke nærmest historisk snart at de ikke har styr på det med regninger
var det ikke også sådan da det hed WOL...

men gå ned gør de nok ikke da Tiscali ikke ligefrem er noget lille firma..

Fra : Henrik

Dato : 05-02-02 21:31

Hvis finn forventer en større kundeservice hos TDCADSL bliver hem nok
skuffet. Jeg har kørt med deres LORT i knap 4 måneder hvor af det har virket
ordenligt i sammenlagt 1 mdr. Min download hastighed er på gennemsnit 3.34
kbs med en 256/128 bit forbindelse og hver gang man henvender sig får man
samme svar " det må være dit udstyr der fejler noget" så hvis nogen tror den
hellige ko er velbevaret her over hos tdc siger jeg bare velkommen til den
virkelige verden
mvh. Henrik

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-02-02 09:58

"Henrik" <steinar@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> hellige ko er velbevaret her over hos tdc siger jeg bare velkommen til den

Selvfølgelig er der problemer allesteder hos alle udbydere.
Det mit indlæg gik på var kundeservicen hos Tiscali som ikke er en tynd kop
the værd for den ene ved ikke hvad den anden laver og i bedste fald kommer
man kun til at hænge i rørret i 20 minuttet på et 38 nummer.

Min kritik gik ikke på kvaliteten af det som Tiscali udbyder for den er
udemærket ligesom Tiscali har nogle udemærket supportere, men udelukkende på
deres kundeservice og bogholderi som jeg ikke kan forstå at de ikke har
fyret for mange år siden.

Ang. TDC så har jeg ingen problemer haft og det fungerer fint med en
download på 220 kbs hos mig og skal jeg have fat i kundeservice så er det
knap at jeg har sluppet den sidste taste for en venlig dame siger godda i
den anden ende og det er fint med mig.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 12-02-02 03:54

Havde det samme problem hos TDC (Dengang Teledanmark)

Der gik 3 måneder før det kørte ok, og så fik jeg 231 kr i refundering. Tsk
tsk.. som om det kunne dække alle de timer jeg havde bøvlet med det...
Hvorfor er kunderservice+internet=crap ? :(

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-02-02 08:22

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Havde det samme problem hos TDC (Dengang Teledanmark)

For at blive ved Tiscali, så fik jeg en mail fra deres ADSL afdeling i går
at de skulle have min skriftelige opsigelse!.
Jeg fortalte dem at det havde de fået i januar både pr. fax og pr.
snailmail.

Men disse to breve kunne Tiscali ikke finde så jeg måtte gensende brevene
igen . Jeg havde den heldigvis liggende med dato m.v. på.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-02-02 19:24

> [...]
> da der stod at det blev betalt over betallingsservice.... Jeg har så
> modtaget flere rykkere mm,.,,, men jeg har fuldstændigt opgivet at ringe

Jeg kender selv turen... Man sidder i kø i ialt 6 timer iløbet af 3 dage, og
problemet bliver ikke løst.
Efter min linie havde været nede i 5 dage, tog jeg ned til dem på Peter
Bangs Vej, råbte lidt af den stakkels medarbejder, og vupti: "Vi sender
sagen videre til vores administrerende direktør, og din linie vil være oppe
igen indenfor en time, for vi skylder faktisk jer penge."

Routeren fik forbindelse til centralen efter ca. 45 minutter, og så gik der
2-3 timer, inden alle systemer var synkroniseret, og der var hul til nettet
igen.

Hvis du har mulighed for det, så tag ned på PBV 26 og snak med dem
personligt.

--
Mvh. Jesper

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-02-02 13:35

> [...]

> bekræftigelsen samt endelig en opringning til kundeservice, så den skulle
> være god nok. Men nej !. I dag kom der så en pakke fra Tiscali med mit

Og for det skal være løgn så har keg lige modtaget en mail fra Tiscali hvor
de skriver :

Citat:

Hvis du ønsker at annullere, skal jeg oplyse dig, at det i henhold til vores
betingelser koster 1.000,00 kr. for uberettiget opsigelse. Jeg skal også
bede dig sende annulleringen pr. fax eller brev i underskrevet stand. Fax
38147404

Citat slut.

Det omtalte punkt har jeg aldrig set i Tiscalis bestemmelser og desuden er
det vel kun uberettiget i Tiscalis øjne da jeg er ude over bindings perioden
og har opsagt med en måneds varsel.

Og en fax har de fået for længe siden sammen med et alm. brev men dette er
åbentbart gået tabt hos Tiscali ?

Jeg fatter simpelthen ikke at Tiscali i det hele taget har flere kunder
tilbage men det hænger nok sammen med : "En gang Tiscali, altid Tiscali ....
for du slipper aldrig fra os!"

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-02-02 20:07

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> wrote in message

> [...]
>
> Jeg fatter simpelthen ikke at Tiscali i det hele taget har flere kunder
> tilbage men det hænger nok sammen med : "En gang Tiscali, altid Tiscali

Er lidt bekymrende at deres Erhvervs afdeling ikke er bedre udbad mig et
tilbud på over 200 accesslinier blev lovet dem dd inden 12, hørte intet.. Ja
sådan får man ikke kunder..

Hygge