Printer Okipage 4m/4w plus
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 05-02-02 15:33

Min Oki-printer er stort set gået i strejke, siden jeg skiftede fra Windows
3.1 til win 98. Jeg har prøvet med driver til Win 95 (anbefalet af firmaet)
og har hentet den noget nyere 98-driver fra nettet, men uden succes. DEet
mystiske er, at den udprinter på pertfekt via et prøveprint fra Windows. Kan
nogen hjælpe. Jørgen Jensen

Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 05-02-02 22:00

Hei Jørgen,

en mulighed er at printeren "strejker" fordi den ikke er blevet konfigureret
til at understøtte DOS programmer, og at det er et sådant du bruger når den
"strejker"?
Hvis ja, vælg start, indstillinger, printer, dobbeltklik OKI printer, vælg
printer, vælg egenskaber, vælg detaljer, vælg portindstillinger, og flueben
i sæt dos job i kø, og check lige at der er en port til printeren (typisk
LPT1) - og så virker det

Hvis nej må du fortælle lidt mere om hvad der sker?

mvh Ove

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 08-02-02 21:54

Tak for svarm på mit nødråb. Tl ove kan jeg sige, at jeg ikkie
forsøgte at skrive fra et DOIS-program, men fra Word 6.0, der under
win 3.1 havde udskrevet perfekt.Har du en genial ide, er jeg mere end
lydhør. Venlig hilsen Jørgen Jensen