Ekstra USB-porte
Fra : pedder

Dato : 05-02-02 15:47

Hejsa

I mit Tower sidder der udgange til USB og microfon på fronten, og på mit MB
er der også forberedt til de ekstra porte.
På EDB-priser under I/O kort er der kun USB-kort til PCI bussen.
Skal disse bestilles hos producenten af MB, eller findes de som et generelt
udvidelseskort ?

Venlig hilsen pedder

Fra : pedder

Dato : 05-02-02 16:24

Hej igen.

Jeg har fundet ud af at Aopen (mit Tower) har disse porte, de kalder dem for
Daughter board B. Kan ses på
http://www.aopen.com/products/housing/h300item.htm

Jeg søger derfor en forhandler af disse her i DK. Det behøver ikke
nødvendigvis være fra Aopen, det skal bare være samme standard - altså mål
o.s.v

Håber på svar

pedder

Fra : Casper G Thomsen

Dato : 07-02-02 01:01

"pedder" wrote
> [...]
>
> Jeg søger derfor en forhandler af disse her i DK. Det behøver ikke
> nødvendigvis være fra Aopen, det skal bare være samme standard - altså mål

Jeg har netop modtaget er Front USB & Audio til mit AOpen HQ48
kabinet.

Jeg købte det her: www.shg.dk Du finder det under Hardware >
Kabinet;
nederst på siden under Kabinet Tilbehør. 89,- kr.

Jeg måtte vente i 2-3 uger, da deres leverandør var løbet tør. Ifølge
deres egen side skulle de nu kunne levere i løbet af 1-2 dage. Men jeg
ville ringe først.

Jeg har endnu ikke installeret det og dermed heller ikke fundet ud af
om det rent faktisk fungerer med mit bundkort (Soltek SL-75-DRV2) og
mit lydkort (SB Live Player 5.1).

Nogen her som kan afklare dette for mig inden jeg bryder emballagen?

Mvh
Casper G Thomsen

Fra : Jens jensen

Dato : 05-02-02 16:28

> I mit Tower sidder der udgange til USB og microfon på fronten, og på mit
MB
> er der også forberedt til de ekstra porte.

davs til mit bundkort medfulgte der en kort med to extra usb porte. så måske
har du også fået sådan nogle med dit. men hvis dit bund kort er forberedt
til extra usb porte skal du nok ikke købe et pci kort men istedet finde et
kable der evt passer.

--
MVH Jens Jensen

Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!
Dark Helmet: I knew it, I'm surrounded by assholes
Dark Helmet: Keep firing assholes!!

Fra filmen SpaceBalls.

May the Swartz be with you.

Jens Jensen.