kvalme
Fra : Mirian

Dato : 05-02-02 15:26

Hej

Jeg har det problem at jeg tit døjer med kvalme. Det er især om
eftermiddagen og aftenen, det er galt.
For det meste kan jeg komme af med det ved at spise noget selvom jeg ikke er
sulten.
Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?
Jeg er ikke gravid.

MVH Mirian

Fra : Lise

Dato : 05-02-02 16:26

Mirian <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3oq20$dsp$1@news.cybercity.dk...
> [...]
er
> sulten.
> Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

Måske skulle du se på hvad du spiser? Drikker du meget kaffe? Spiser du
regelmæssigt? Kvalmen kan jo skyldes en række forskellige ting, men jeg vil
gætte på mavesyre eller uregelmæssig spisning, hvis du siger, at det lindrer
at få noget mad.

Fra : Mirian

Dato : 05-02-02 16:46

"Lise" <liseaa@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> gætte på mavesyre eller uregelmæssig spisning, hvis du siger, at det

Jeg drikker ikke kaffe, kun almindeligt postevand. jeg spiser regelmæssigt,
derfor undre det mig at jeg til en vis grad kan undgå kvalmen ved at spise.
Jeg lider af irritabel tyktarm, måske det er årsagen.
MVH Mirian

Fra : Lise

Dato : 05-02-02 22:51

Mirian <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3ouma$ktt$1@news.cybercity.dk...

> [...]
spise.
> Jeg lider af irritabel tyktarm, måske det er årsagen.

Ja, irritabel tyktarm kan sagtens være årsagen. Hvis din fordøjelse evt. går
langsomt, så er kvalme en naturlig konsekvens. Blodsukker, hm... nej, det
tror jeg nu ikke på, så ville du også opleve andre symptomer.

Fra : A. Knudsen

Dato : 05-02-02 17:38

Mon ikke, det er din blodsukker, som falder....?

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : Mirian

Dato : 05-02-02 17:49

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke, det er din blodsukker, som falder....?

Det kan da godt være, hvad skal jeg gøre ved det? og sig ikke jeg skal spise
søde sager, for jeg er ikke en af de mindste i forvejen!

> Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fint det er min også
MVH Mirian

Fra : A. Knudsen

Dato : 05-02-02 18:53