Koncert
Fra : Guess

Dato : 05-02-02 14:44

Jeg er i den situation at jeg står og snart skal til rockkoncert. Det glæder
jeg mig meget til, og det er også første gang.

Men der er jo lige det problem ved det, at jeg ikke vil udsætte mine øre for
så høj musik.

Hvad er normalt at gøre til en rockkoncert? -At bruge propper??

Dem ved jeg at man kan købe på apoteket, men hvor stort et udvalg er der? De
store gule er lidt gigantiske synes jeg.

Håber på svar
Guess

Fra : Nocturno Culto

Dato : 05-02-02 19:18

"Guess" <tilanne@yahoo.dk> wrote

> Hvad er normalt at gøre til en rockkoncert? -At bruge propper??

Jeg bruger altid selv de gule, og de virker fint. Du kan evt. klippe dem
midt over så de ikke er så store, men så virker de jo heller ikke så godt.
Du skulle tage at prøve dig lidt frem..men hellere for meget i øret end for
lidt - tinnitus er ikke specielt sjovt skulle jeg hilse at sige.

--
Nocturno Culto
http://www.jesspar.dk/

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 05-02-02 19:20

In message <a3onje$ir1$1@sunsite.dk>
date 5 Feb, wrote a daemon named Guess:

>Dem ved jeg at man kan købe på apoteket, men hvor stort et udvalg er der? De
>store gule er lidt gigantiske synes jeg.

De er aldeles udemærkede. Jeg brugte selv et sæt engang jeg var med til at
spille Pelle Gudmundsen-Holmgreens Symfoni Antifoni inde i Tivoli - de er
lidt mere diskrete end det regulære hovedtelefonsagtige høreværn en af mine
kollegaer brugte.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Astrid

Dato : 05-02-02 23:19

Guess <tilanne@yahoo.dk> wrote in message news:a3onje$ir1$1@sunsite.dk...
> [...]
De
> store gule er lidt gigantiske synes jeg.

De gule bliver mindre når du presser dem sammen.

jeg sværger selv til de såkaldte `juletræer', som kan købes hos
musikforhandlere.

/astrid

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 06-02-02 07:41

In message <3c60598a$0$62865$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
date 5 Feb, wrote a daemon named Astrid:

>jeg sværger selv til de såkaldte `juletræer', som kan købes hos
>musikforhandlere.

Er det Wunderbaums til øregangen der er tale om? :)

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
..... Behind every succesfull man is woman with nothing to wear

Fra : Astrid

Dato : 07-02-02 00:00

Alex Bach Andersen <abca@ccl4.org> wrote in message

> Er det Wunderbaums til øregangen der er tale om? :)

Når man har brugt dem ca 80 gange uden at vaske dem kan de da godt komme til
at lugte lidt derhenad, men det er ikke deres primære formål.

Nogle mennesker kalder dem `havelamper'. Det ligner de også lidt.

/astrid