Finde min internet udbyder?
Fra : Cerberus

Dato : 05-02-02 10:39

Hej ng.
Jeg sidder her på min skole og er nødt til at bruge sunsite som
nyhedsudbyder, men er det ikke muligt for mig at finde ud af hvilken udbyder
vi har, og på den måde bruge den rette og (forhåbentligt) bedre udbyder (læs
flere grupper)

Mvh. Kasper

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 05-02-02 11:13

On Tue, 5 Feb 2002 10:38:48 +0100, "Cerberus"
<hr_overgeneral@hotmail.com> wrote:

> [...]
>vi har, og på den måde bruge den rette og (forhåbentligt) bedre udbyder (læs

Jo. Din IP-adresse er (ifølge din NNTP-posting-host: 217.60.102.4):
> [...]
| descr: the Router Network for the Ministery of Education in Denmark
| country: DK
| admin-c: TB3505-RIPE
| tech-c: TB3505-RIPE
| tech-c: USS16-RIPE
| status: ASSIGNED PA
| mnt-by: SEKTORNET-MNT
| changed: bhe@tdk.dk 20010222
| changed: sab@tdc.dk 20010831
| source: RIPE
|
| route: 217.60.0.0/15
| descr: SEKTORNET
| origin: AS3240
| remarks: For abuse and security issues contact

Din skole er Køge Tekniske Skole og deres udbyder er Sektornet.
Prøv news.sektornet.dk

/Jarlskov