nybegynder php
Fra : Mette Frederksen

Dato : 05-02-02 08:19

Hejsa!

kan nogen af jer anbefale hjemmesider, bøger eller andet hvor man får den
bedste og mest let læste introduktion til hvad php er for noget???

Jeg synes det lyder spændende og kunne godt tænke mig at lære det!*S*

På forhånd tak!
Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Sune Fibæk

Dato : 05-02-02 09:17

....and I quote Mette Frederksen, who on Tuesday 05 February 2002 08:18,
wrote:

> Hejsa!
>
> kan nogen af jer anbefale hjemmesider, bøger eller andet hvor man får
> den bedste og mest let læste introduktion til hvad php er for noget???

http://dk.php.net/tut.php er et godt sted at starte. Der er også masser
af gode links ud i verden

--
$ cat $HOME/.sig
cat: /home/sune/.sig: No such file or directory

http://fibaek.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-02-02 23:54

Sune Fibæk <oh-wonderful-spam@fibaek.dk> wrote in

> $ cat $HOME/.sig
> cat: /home/sune/.sig: No such file or directory

hæhæhæ...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Mads Møllegaard @ ww~

Dato : 05-02-02 09:27

> kan nogen af jer anbefale hjemmesider, bøger eller andet hvor man får den
> bedste og mest let læste introduktion til hvad php er for noget???

www.webcafe.dk har nogen glimrende php kom i gang artikler, dem kender jeg
flere der har startet med... når du så er kommet lidt i gang kan man klare
sig med manualen (www.php.net) og www.phpbuilder.com

Mvh

Mads
www.startout.dk

Fra : Mette Frederksen

Dato : 06-02-02 08:33

Man kan da godt lave en chat ved hjælp af php ikke???? *S*

--
\!/
(@ @)

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 06-02-02 10:04

Mette Frederksen wrote:

> Man kan da godt lave en chat ved hjælp af php ikke???? *S*

Jo - men hvis der er nybegynder indenfor programmering så vil jeg nok
foreslå at du begynder med noget der er en anelse mindre - det vil give
dig væsentligt bedre overblik over muligheder og funktioner - og det vil
gøre at du skriver langt bedre kode når du laver din chat bagefter

mvh

Jesper Brunholm