Sikkerheds kopi
Fra : HIRIKILI.

Dato : 05-02-02 08:08

Hej jeg vil gerne have lavet en sikkerheds kopi af min disk og der efter
have den brændt over på skiver men hvordan bære jeg mig ad , for det jeg
skal have brændt over fylder 3GB.
hirikili.

Fra : Deaster

Dato : 05-02-02 08:35

"HIRIKILI." <hirikili@bluemail.dk> wrote in message
> Hej jeg vil gerne have lavet en sikkerheds kopi af min disk og der efter
> have den brændt over på skiver men hvordan bære jeg mig ad , for det jeg
> skal have brændt over fylder 3GB.
> hirikili.

Kan du ikke bare splitte filen op i bidder af 700 Mb

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : René-Lone.

Dato : 05-02-02 14:01

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "HIRIKILI." <hirikili@bluemail.dk> wrote in message
> >

> Kan du ikke bare splitte filen op i bidder af 700 Mb

> [...]

+++++++

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 05-02-02 15:21

Jeg kører Norton Ghost, der kan komprimere 3,5 GB ned til 1,3 GB og derefter
lave "spanning", så filen splittes over flere CD'er.
Jeg kan fra CD restore knap 5 GB på 10 minutter, hvis harddisken er stået
af, eller jeg har andre fejl. Den partitionerer og formaterer også samtidig.
Til XP kræves version 7, til W98 er version 6 god nok.
Hilsen Jørgen.

Fra : Madsen

Dato : 06-02-02 03:09

HIRIKILI. skrev:

> Hej jeg vil gerne have lavet en sikkerheds kopi af min disk og
> der efter have den brændt over på skiver men hvordan bære jeg
> mig ad , for det jeg skal have brændt over fylder 3GB.

Ud over Norton Ghost, som Jørgen allerede har nævnt, så er
DriveImage fra PowerQuest også et knaldhamrende smart program. :)

<http://www.powerquest.com/driveimage/>

Madsen.