Program ?
Fra : Finn Jensen

Dato : 04-02-02 23:14

Godaften alle,

Jeg mener at have set en adresse til en hjemmeside hvor man kunne hente et
program til brug i en lokalhistorisk forening men jeg kan desværre ikke
finde indlægget.

Kan nogen af Jer hjælpe med adressen?

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Keld Andersen

Dato : 04-02-02 23:50

Det må være: http://www.lokalarkiver.dk/Grundoplysninger/arkibas.htm .
Programmet kan dog ikke hentes herfra - det skal købes!

Med venlig hilsen
Keld Andersen

E-mail: keld23@worldonline.dk
Web: http://home.worldonline.dk/~keld23/

Fra : Finn Jensen

Dato : 05-02-02 09:18

"Keld Andersen" <keld23@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Det må være: http://www.lokalarkiver.dk/Grundoplysninger/arkibas.htm .
> Programmet kan dog ikke hentes herfra - det skal købes!

Jeg takker for linket.
Kender nogen prisen på Arkibas ?. Der står jo ikke meget på hjemmesiden
ligesom nogle snapshot af programmet ville være at fortrække.

Vi bruger i øjeblikket et freeware program som arkiv database (GV).

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Knud Aagaard

Dato : 05-02-02 18:08

Hej
On Tue, 5 Feb 2002 09:18:11 +0100, "Finn Jensen"
<info@shannon-fly-dressing.com> wrote:

>Vi bruger i øjeblikket et freeware program som arkiv database (GV).
Er det godt, og hvor har du fundet det?
--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : Finn Jensen

Dato : 05-02-02 18:59

"Knud Aagaard" <knud@knudaagaard.dk> skrev i en meddelelse

> Er det godt, og hvor har du fundet det?

Hej,

Ja det er et godt spørgsmål, som jeg må blive et svar skyldig indtil mandag
hvor jeg igen er oppe på arkivet.

Grunden er den at ham som stod for al det nu ikke længere er der og så blev
jeg sat til at overtage det og fik kun kigget løsligt på det i går aftes og
så det hed noget med "GV Arkiv" og var bygget op af en MS Access database og
var udviklet af en lokal historisk forening nede omkring sønderjylland.

Jeg har i dag søgt på nettet efter arkivet med har intet fundet endnu.

Jeg havde tænkt mig at have arkivet herhjemme og så arbejde med det og så
tage database delen med op på vores arkiv.

Når jeg ved noget mere så vender jeg tilbage med flere oplysninger.

God aften til alle.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Finn Jensen

Dato : 11-02-02 23:19

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> skrev i en meddelelse

> Når jeg ved noget mere så vender jeg tilbage med flere oplysninger.

Så er jeg hjemkommet fra akivet og det omtalte program er lavet af
Lokalhistorisk Forening for Gislum og Vognsild Sogne.

Jeg har ikke fundet nogen hjemmeside adresse men ham som har lavet
programmet hedder Kurt Stegger og bor i Barmer og kan kontaktes på
stegger@post5.tele.dk

Håber at I kan drage nytte af oplysningerne?

--
Venligst
Finn Jensen