sortering af SMS beskeder (nokia 6210)
Fra : smorum

Dato : 09-01-01 12:22

Hej,

Jeg har i den sidste tid oplevet at sorteringen af mine indkomne sms
beskeder i inboxen er ændret fra at have den ældste (ulæste) besked øverst i
listen til at det er den nyeste ulæste der er vist øverst...

er der nogen der ved om det kan ændres i telefonen så man selv kan bestemme
sorterings rækkefølgen og undgå irriterende meddelelser, der er delt i 2
eller flere sms'er, bliver læst i anden rækkefølge end den tilsigtede ....

med venlig hilsen
jens christian smørum

Fra : Morten B

Dato : 09-01-01 16:01

smorum <jens.smorum@fudge.dk> wrote in message
> [...]
> eller flere sms'er, bliver læst i anden rækkefølge end den tilsigtede ....

Det er sket efter vi gik ind i 2001.

Se evt. tråden længere nede

/Morten

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 09-01-01 17:54

"Morten B" <mortenb@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sket efter vi gik ind i 2001.
>
> Se evt. tråden længere nede

Hvor ser du den tråd? Jeg kan ikke finde den ...

- ik fordi jeg er "bekendt med problemet", for jeg fik først min 6210 her i
det nye år, men det lyder da rigtigt...

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : smorum

Dato : 09-01-01 22:53

sorry ... jeg havde ikke lige luret at det var diskuteret tidligere ...

men det er da irriterende at sån noget sker ... gad vide om det er noget der
er tilsigtet fra nokia's side .... anyone?

/Jens Chr.

Fra : Morten B

Dato : 09-01-01 23:42

smorum <jens@smorum.com> wrote in message
> sorry ... jeg havde ikke lige luret at det var diskuteret tidligere ...

I starten var jeg også forvirret, men nu er det meget rart.
Både news og mail har jeg sorteret med det nyeste øverst, og det fungerer
fint nok på mobilen også....

> men det er da irriterende at sån noget sker ... gad vide om det er noget
der
> er tilsigtet fra nokia's side .... anyone?

Jeg tror det er en form for bug i deres software.

/Morten

Fra : Nick Christensen

Dato : 10-01-01 00:21

Morten B wrote:

> I starten var jeg også forvirret, men nu er det meget rart.
> Både news og mail har jeg sorteret med det nyeste øverst, og det fungerer
> fint nok på mobilen også....

Mit er altså ikke rart. For nu er der intet system i det mere. For nu kommer
alle beskeder fra 'A' lige pludselig sammen. Altså seks i træk fra 'A', også
selvom nogle af beskederne er ældre end nogen fra 'B'.

Håber i forstår hvad jeg mener. Jeg skal sgu' have en software-opdatering, og
det skal være snarest.

--

Nick Christensen

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 10-01-01 15:20

> smorum <jens@smorum.com> wrote in message
>
> I starten var jeg også forvirret, men nu er det meget rart.
> Både news og mail har jeg sorteret med det nyeste øverst, og det fungerer
> fint nok på mobilen også....

Ja det er da egentlig rigtig ... jeg har oz både mails og news på pc'en
sorteret sådan at de nyeste indlæg kommer øverst.... sådan er det også på
6210'en nu ... rart nok!

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Jens Christian Smøru~

Dato : 10-01-01 23:43

jeg kan da godt se fordelen i at have mail og news sorteret så nyeste indlæg
ligger øverst ... men det er sgu de færreste af mine mails der er splittet i
2 eller flere beskeder ... og det er en konstant gene at skulle 2. del af en
SMS først fordi man ikke lige har fået dem i rigtig rækkefølge .... så jeg
stemmer klart for at få ændret det tilbage ....

men hvis det virkelig skyldes en ændring i datoen (ved årskiftet) kan vi så
ikke bare skifte tilbage ... syns nu egentlig det var meget fedt sidste år
.... sån lidt rigtig godt amerikansk underholdning i form af valg ... og
masser af skandaler