Tele Passport?
Fra : Morten KN

Dato : 08-01-01 20:13

Hej!

Jeg blev så gal på debitel i dag, at jeg har opsagt mit abonnement (eller
rettere: Jeg har fået dem til at ændre mit abonnement til tel-tale. Det er
gratis i kvartalsafgift, og koster derfor ikke noget at have "liggende i
skuffen". Så kan jeg jo indtale på telefonsvareren hvad mit nye nummer er)

Jeg vil skifte til enten Telmore eller Tele Passport. Telmore har der været
en del diskussion om, men jeg har ikke hørt nogen sige noget om Tele
Passport. Er Tele Passports service god/dårlig?

Deres priser er jo _næsten_ ens (bortset fra oprettelse på 199 hos Tele
Passport), så det er ikke pga. priserne jeg vil vælge et selskab frem for et
andet. Det er jo også dejligt hos Tele Passport at du ikke skal forudbetale
på Nettet, og så har de et 80-nummer til kundeservice.

Men hvis det er rigtigt at Telmore sænker priserne i foråret 2001, så kan
det jo se helt anderledes ud. Nogen der ved noget om dette?

MVH Morten :)

PS: Kan man slippe for oprettelsen på 199 kr hos Tele Passport? Jeg mener
der er nogle firmaer der reklamerer med "gratis oprettelse"

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 22:55

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-01-01 22:55

jeg har været til "værgemøde" hos Connest24 som bygger på multilevel
marketing, og jeg synes ikke det lød som et særligt stabilt firma.
Det var de samme som vi mødte da vi var til møde hos transnet.

Jeg har valgt Telmore.

Men ok, jeg vil håbe at firmaet er bedre end dem vi mødte
Men det at de Bruger TeleDK´s net er da fint nok.

Thomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-01-01 09:24

Thomas Jensen skrev:

>jeg har været til "værgemøde" hos Connest24 som bygger på multilevel
>marketing, og jeg synes ikke det lød som et særligt stabilt firma.
>Det var de samme som vi mødte da vi var til møde hos transnet.

Hehe ... vi venter stadig.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-01-01 23:49

Hej...

"Stefan Hupfeldt" <hupper@vip.cybercity.dk> wrote:

> Det som det kræver ved Tele Passport er at man kontakter en Connect24
>forhandler, hvor du så kan få et abonnement til Tele Passport,(de har også
>fastnet og internet)

Og ovenstående er _ikke_ korrekt, eller ihvertfald ikke nødvendigt ! -
Abonnementer, uanset om det er mobil, fastnet eller internet, kan uden
problemer tegnes _direkte_ hos Telepassport (Hvilket jeg selv har gjort)
- kig på www.telepassport.dk
--
M.v.h. Ole

Fra : Morten KN

Dato : 09-01-01 21:41

Hej igen!

Nu har jeg oprettet et Telmore-abonnement, så det er lige meget med
TelePassport. Deres kundeservice har nemlig været utrolig flink til at svare
på spørgsmål, så det virker til at de har en god service.

MVH Morten