Nokia 7110 Sælges
Fra : Nikolaj Nielsen

Dato : 07-01-01 23:27

Nokia 7110 sælges 4 måneder gammel 8 måneders rest garanit er unlocked

Ny pris : 2500
Sælges for : 1500
Køber betaler fragt.

E-mail mig på : silver@post.cybercity.dk hvis du er intreseret

Mvh
Nikolaj.

Fra : Oluf

Dato : 07-01-01 23:41

Nikolaj Nielsen <silver@post.cybercity.dk> wrote in message
> Nokia 7110 sælges 4 måneder gammel 8 måneders rest garanit er unlocked

> [...]

Prøv i stedet: dk.marked.privat.telefon

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-01-01 12:49

Man kan altså få en ny til under 2000?
Hvorfor er den til salg?? Hvilken software version er der i og har den
fået udskiftet klappen til de nye stik ??

On Sun, 7 Jan 2001 23:26:57 +0100, "Nikolaj Nielsen"

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 08-01-01 23:38

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan altså få en ny til under 2000?

hvor kan man købe den uden abn for under 2000, i teledanmark butikken koster
den 2599,00 u/abn.

> Hvorfor er den til salg?? Hvilken software version er der i og har den
> fået udskiftet klappen til de nye stik ??

kan man få udskiftet klappen på garanti.

mvh
Gerner

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-01-01 11:14

On Mon, 08 Jan 2001 22:38:08 GMT, "Gerner Majlandt"
<gerner@majlandt.dk> wrote:

>hvor kan man købe den uden abn for under 2000, i teledanmark butikken koster
>den 2599,00 u/abn.

Uden abb. tror jeg heller ikke man kan - men telefonen er vel ikke
låst.

>kan man få udskiftet klappen på garanti.

Hvis den er i stykker kan man.

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen