Hvor køber man billigst autocad ?
Fra : Jesper Ankersen

Dato : 04-02-02 17:07

Jeg vil til at tegne på autocad, men det er jo lidt dyrt. Hvor finder man
billigst /bedste tilbud

Kan man evt købe en gammel autocad brugt og upgradere ??

Hilsen

--
Jesper Ankersen

Fra : britj

Dato : 04-02-02 18:19

"Jesper Ankersen" skrev d. 04-02-02 17:07 dette indlæg :
> [...]
man
> billigst /bedste tilbud
>
> Kan man evt købe en gammel autocad brugt og upgradere ??

Hej Jesper

Hvis du deltager i et VUC-kursus til ca.300 kr, har du ret til at købe
programpakken til en trediedel af normalprisen. Desuden har www.kka.dk
haft gratiskurser i Autocad, hvor du for et par hundrede kroner, låner
programmet i et år.

God fornøjelse.
Britj

http://www.kandu.dk/