Jeg kan ikke se mine egne indlæg
Fra : ErikRN

Dato : 04-02-02 16:44

Hvad er der galt???

Erik R N
Denmark

Fra : ErikRN

Dato : 04-02-02 16:59

Det var da mærkeligt, dette indlæg kan jeg se; men det jeg har sendt lige før dette og dem jeg har sendt de sidste 3 dage, kan jeg ikke se. ???

Erik R N
Denmark

Fra : Jette Pedersen

Dato : 04-02-02 17:01

"ErikRN" <ernREMOVETHIS@c.dk> wrote in message

> Det var da mærkeligt, dette indlæg kan jeg se; men det jeg har sendt lige før dette og dem jeg har sendt de sidste 3 dage, kan jeg ikke se. ???

Nogle indlæg kommer under "message not available", men kan alligevel
ses, når man pakker dem op!

Fra : ErikRN

Dato : 04-02-02 17:44

Hvad er det "message not available" ? (jeg bruger outlook express 6)

Erik R N
Denmark

Fra : Bent Fleron

Dato : 04-02-02 17:14

"ErikRN" <ernREMOVETHIS@c.dk> skrev i en meddelelse
Det var da mærkeligt, dette indlæg kan jeg se; men det jeg har sendt lige
før dette og dem jeg har sendt de sidste 3 dage, kan jeg ikke se. ???

Hej Erik.
Jeg har 7 indlæg fra dig sendt siden 01-02-02 20:05 til og med 04-02-02
16:58.
mvh Bent Fleron

Fra : Jean Seeberg

Dato : 05-02-02 00:42

Nu vil jeg også prøve at svare dig, for at se, om jeg kan se, da jeg
åbenbart også har samme problem.

Jeg har for et par timer siden sendt et indlæg under Re: Første verdenskrig
/ 1914 - 1918, og det kan jeg heller ikke se, men at det er der, kan jeg
forstå og se i efterfølgende svar og henvisning til mit indlæg.

Jeg vil følge med spænding.

Jean

jean@seeberg.dk

"ErikRN" <ernREMOVETHIS@c.dk> skrev i en meddelelse
Hvad er der galt???

Erik R N
Denmark

Fra : ErikRN

Dato : 05-02-02 05:50

Ja det er lige det samme jeg oplever! Hva' f..... er der galt ?

Erik R N
Denmark

Fra : Finn Frederiksen

Dato : 06-02-02 17:38

Jeg havde samme problem. Og jeg gjorde følgende:

1) Opgradrede til Outlook Express 5.5. Det hjalp ikke umiddelbart. Så jeg
prøvede:

2) Afmeldte nyhedsgruppen og tilmeldte den igen. Nu kan jeg se egne
meddeleser.

Med venlig hilsen

Finn Frederiksen

Fra : Finn Frederiksen

Dato : 06-02-02 17:43

> [...]
> prøvede:
>
> 2) Afmeldte nyhedsgruppen og tilmeldte den igen. Nu kan jeg se egne

Og dog. Det var kun gamle meddelser jeg kan se.