z-index og <SELECT>
Fra : Jimmy

Dato : 04-02-02 15:09

Hej

Jeg har lavet nogen menuer i Javascript. Eneste problem er bare at når
menuen ruller ud ved hjælp af .visible, så går eventuelle drop down bokse
ikke væk selv om menuen går ned over dem. Til min store forfærdelse læser
jeg på Microsofts hjemmeside at zindex ikke virker på <SELECT> taggen!?!?!?

Er der nogen der ved hvordan det er muligt at få drop down boksen (select
taggen) til at lægge sig under min menu?

--

Jimmy

Fra : Dennis Hansen

Dato : 04-02-02 16:22

"Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvordan det er muligt at få drop down boksen
(select
> taggen) til at lægge sig under min menu?

Jeg er ikke sikker på at der er en god løsning på det, men du kunne
måske proppe din select ind i en div som blev usynlig når din menu var
aktiv.

Mvh
Dennis

Fra : Kasper

Dato : 04-02-02 18:30

Dennis Hansen wrote:

> [...]
>
> Jeg er ikke sikker på at der er en god løsning på det, men du kunne
> måske proppe din select ind i en div som blev usynlig når din menu var

Det er en ret god løsning. Det går alle menuer på dynamicdrive.com også ud
på.

> Mvh
> Dennis

Med venlig hilsen