Antares produkter?!
Fra : Bruun

Dato : 04-02-02 13:29

Hejsa i grupperne,

Undskylder for denne crosspost, men man ved jo aldrig om alle dem der
kunne/ville svare læser i begge grupper.

Jeg har dog kun et simpelt spørgsmål.

Antares produkter? Jeg kan se at www.transtec.dk sælger disse. De skal
primært anvendes i samarbejde med Sun-servere.

Er der nogle her inde som kender flere forhandlere af disse produkter ud
over ovenstående og proact?

På forhånd tak,

Mvh Kim Bruun

Fra : Christian A. Jønbech

Dato : 05-02-02 09:30

> Er der nogle her inde som kender flere forhandlere af disse produkter ud
> over ovenstående og proact?

Transtec AG har agenturet på Antares i Europa, men er meget fornuftige at
handle med. Repræsentationen i DK er dog lukket ned nu, så alt er via
Tyskland. Hvis du har et specifickt behov, så lad mig det vide. Kan være jeg
kan hjælpe..!

/Christian

Fra : Bruun

Dato : 05-02-02 22:03

Hejsa,
"Christian A. Jønbech" <delete_caj@kimbrer.com> wrote in message

> [...]
> handle med. Repræsentationen i DK er dog lukket ned nu, så alt er via
> Tyskland. Hvis du har et specifickt behov, så lad mig det vide. Kan

Tak for infoen. Men det er i forbindelse med mit arbejde. Grafiske
systemer og store diskløsninger mm.

Vi har kontaktet firmaet. Der er ingen problemer :)

Mvh Kim Bruun