Fjern knap fra KDE's knappanel
Fra : Tommy Harbo

Dato : 04-02-02 13:00

Hej,

Jeg kører KDE, fra en Mandrake 8.1.

Jeg har fået valgt en ordbog til mit panel, neders på skærmen, samt et
barnepanel?!?!, men hvordan slipper jeg af med dem? Jeg får ikke muligheden
ved at fjerne dem ved at højreklikke på dem, og via "start"-knappen kan man
kun tilføje nye ting.

Jeg håber at nogen kan hjælpe mig.

/Tommy Harbo

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 04-02-02 14:05

Tommy Harbo skrev:

> Jeg får ikke muligheden ved at fjerne dem ved at højreklikke
> på dem, og via "start"-knappen kan man kun tilføje nye ting.

Heller ikke hvis du bevæger musen helt ud i kanten af appleten og
højreklikker der? Nogle gange kan de være lidt vanskelige at ramme.

// Klaus

Fra : Tommy Harbo

Dato : 04-02-02 16:12

JO!!!!!