Største/bedste internetadgang: 2048/512 ??~
Fra : komboboy

Dato : 04-02-02 12:51

Hejsa.

Jeg vil da lige høre om der er nogle der ved om man kan få en hurtigere
linie et andet sted end den TDC har som den største (2048/512) ???

Nogen der har noget link eller priser på sådan noget?

Komboboy

Fra : Klitgaard

Dato : 04-02-02 13:06

"komboboy" <komboboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil da lige høre om der er nogle der ved om man kan få en hurtigere
> linie et andet sted end den TDC har som den største (2048/512) ???

Cybercity har G.SHDSL med 2Mbit i både up og download.

--
....Klitgaard

Fra : SteenStilling

Dato : 04-02-02 13:27

"komboboy" skrev d. 04-02-02 12:51 dette indlæg :
> [...]
>
> Nogen der har noget link eller priser på sådan noget?
>
> Har selv fået en pris fra Tiscali (world Online) på en 2048/256 linie
som koster 795,- månedligt. Dette er vidst den største line du kan få
med mindre din ejendom investerer i bredbåndsanlæg hvor du kan komme op
på 1-10gb linier.
Tiscali's hjemmeside er : http://portal.worldonline.dk/
Bredbånd kan du læse mere om på : http://www.bredbandsbolaget.dk/
Håber du kan brude det til noget
Venligst Allan

http://www.kandu.dk/

Fra : SteenStilling

Dato : 04-02-02 13:35

Jeg mener den største hastighed du kan vælge som almindelig privat kunde
er netop din angivende hastighed.

Gennem wordlonline koster denne hastighed 795,- månedligt. Du betaler
kvartalsvist forud for forbindelsen. Læs mere på
http://portal.worldonline.dk/

Du kan også komme op i højere hastighed hvis du har bredbånd, her kan du
komme op i 1-10Gb men der skal du nok samle en hel ejendom før det kan
betale sig..men læs mere på http://www.bredbandsbolaget.dk/

http://www.kandu.dk/

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 04-02-02 13:44

"SteenStilling" <SteenStilling.news@kandu.dk> writes:

>Du kan også komme op i højere hastighed hvis du har bredbånd, her kan du
>komme op i 1-10Gb men der skal du nok samle en hel ejendom før det kan
>betale sig..men læs mere på http://www.bredbandsbolaget.dk/

Så skal vi vist lige have realitetssansen frem igen.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-02-02 15:23

"Klaus Ellegaard" <klaus@ellegaard.dk> skrev i en meddelelse
> Så skal vi vist lige have realitetssansen frem igen.

Du læste jo nok at han nævnte de magiske 3 B'er
Så er det helt i orden...

Fra : Vaeske

Dato : 04-02-02 15:22

> Så skal vi vist lige have realitetssansen frem igen.

Ærligt, jeg sad ellers lige og glædet mig til at overføre 1/4 af min
harddisk i sek.

Hilsen

Vaeske

Fra : Mark Beaumont

Dato : 04-02-02 13:28

> [...]
> største (2048/512) ???
> Nogen der har noget link eller priser på sådan noget?

Sonofon Bredbånd (FWA) 4096/1024 Kbit/s til kr. 1.529,-
pr. måned.

Vh Mark

Fra : Jens

Dato : 05-02-02 22:23

> [...]
> linie et andet sted end den TDC har som den største (2048/512) ???
>
> Nogen der har noget link eller priser på sådan noget?

Jeg mener at huske at http://www.webpartner.dk leverer linier baseret på
SDSL på 2.3 Mbit/s up/downstream.
Men ring til dem og spørg!

Jens