Re: Bøvs farve og opdrætter - Var "Nye bil~
Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 04-02-02 10:32

Trine Piltoft skrev for længe siden...

>Det var mit nummer 2 gæt :0)

>Jeg er interesseret! Jeg kan altid godt lide at kende baggrunden på
>katte jeg ser - bare sådan af almen nysgerrighed :0)
>Og stamtavlerne - ja hvorfor mon de aldrig ligger der hvor man med 110%
>sikkerhed lagde dem ;0)

Hej Trine.

Så lykkedes det mig at finde Jacks stamtavle *L* OG få den bragt online.

Hvis du stadigvæk er interesseret så er den på min hjemmeside nu, der er
et link til den fra forsiden

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.tripod.com

Fra : Trine Piltoft

Dato : 07-02-02 18:08

Hej Lisbeth!

Tak for det - jeg har været inde og kigge, og kunne til min store
fornøjelse se at min gamle Siggipige faktisk ligger på hans stamtavle
(omend hun falder ud af den fordi det er en generation længere bagude).
Player´s Ursula er en datter af min Siggipige (som rigtigt hedder Ch. &
EP. Player´s Mosaik), og hvis du er nysgerrig efter at se hende, så er
hun selvfølgelig på min hjemmeside.
Ursula er fra Siggi´s første og eneste kuld, og der var 7 killinger i 7
forskellige farver!!!!! Det var før jeg fik Siggi (hun var voksen da hun
kom her), og desværre var hun sterilliseret, og jeg har derfor desværre
aldrig selv fået nogle killinger efter hende :0(
Ursula´s far hed (N) Hesno Briom´s Cutty Sark, SIA c21.

Nå, men borteset fra denne lille "anebeskrivelse", så er det en
spændende og rigtig god stamtavle Jack har :0)

Hilsen Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-02-02 01:54

Trine Piltoft wrote:

> Ursula´s far hed (N) Hesno Briom´s Cutty Sark, SIA c21.

Og han er også Donna og Dittes far.....
Small world

Mange hilsner fra Ann R