Er det strækmærker?
Fra : Oliver Nielsen

Dato : 04-02-02 07:46

Jeg har for nylig opdaget, at jeg har sådan nogle hvide streger omkring
hofterne.Det ser ud som om huden har strækket sig lidt. Er det
strækmærker? Og hvordan får man dem væk?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-02-02 08:15

"Oliver Nielsen" <stony1@e-mail.dk> wrote in message
> Jeg har for nylig opdaget, at jeg har sådan nogle hvide streger omkring
> hofterne.Det ser ud som om huden har strækket sig lidt. Er det
> strækmærker? Og hvordan får man dem væk?

tjooo det vil jeg jo mene det er..... især når du selv skriver det ser ud
som huden har strækket sig lidt......
hvordan man får dem væk?? det vil jeg såsandelig også gerne vide*G*
nogle sværger til e-vitamin creme men det virker vist kun inden de kommer
eller umiddelbart efter de er kommet.... men helt væk skal du ikke regne med
at få dem medmindre du vil ofre en laserbehandling på det...
du skal tænke på at strækmærker reelt er ar.... og hvor nemt er det lige at
fjerne ar?
du er endda heldig at dine er hvide.... mine var højrøde og violette da de
var nye.... nu er de falmet til en let lyserød farve som egentlig falder
godt ind i huden..... men kønt er det da ikke....
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Oliver Nielsen

Dato : 04-02-02 12:25

Mange tak for dit svar.

Jeg tror at de strækmærker, er kommet af, at jeg ikke har strækket ud,
efter jeg har trænet.
Jeg er jo ikke fed.Hvis det er det man får strækmærker af.
Jeg tror simpelthen at jeg altid skulle have strækket ud efter træning.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-02-02 12:31

> [...]
> Jeg er jo ikke fed.Hvis det er det man får strækmærker af.
> Jeg tror simpelthen at jeg altid skulle have strækket ud efter træning.

det havde ikke hjulpet noget.... strækmærker kommer efter at huden er blevet
strukket mere end den kan klare... det kan både komme hvis man tager hurtigt
på ( ved graviditet som hos mig) eller ved at ens muskler vokser hurtigere
end huden kan følge med til....
den eneste mulighed for at undgå dem er ved at holde huden meget smedig....
dvs en god creme på mindst to gange om dagen...
huden er ikke påvirket af at du ikke strækker ud efter træning..... det er
dine muskler der er det...

Fra : Oliver Nielsen

Dato : 05-02-02 07:45

Endnu engang tak for dit svar.

Sabrina er du læge? Hvis ikke så burde du være det. For du kommer sku
med nogle rimelige proffesionelle svar.

Jeg har lige et spørgsmål til. Her på de sidste, har jeg haft ondt i mit
haleben, altså den nederste del af rygmarven. Jeg går meget op i at
sidde rigtigt på arbejde og jævnligt bevæge mig på arbejdspladsen.
Jeg har sådan set heller ikke faldet på min numse eller på nogen måder
slået mig. Hvad kan jeg gøre? Jeg har prøvet det hvor man ligger på
maven, og presser sin øverste del op mad armende, ligesom når man skal
strække mavemusklerne.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-02-02 08:20

> Endnu engang tak for dit svar.
>
> Sabrina er du læge? Hvis ikke så burde du være det. For du kommer sku
> med nogle rimelige proffesionelle svar.

*rødme* takker... jeg er ikke læge men frisør*G* ( og kvinde med adskillige
strækmærker).... når man selv oplever det på egen krop så sætter man sig jo
ind i hvad det er.... lige som du ik?

> [...]
> slået mig. Hvad kan jeg gøre? Jeg har prøvet det hvor man ligger på
> maven, og presser sin øverste del op mad armende, ligesom når man skal

halebenet er noget af det sværeste at rette op på..... det eneste der
rigtigt hjælper er aflastning og ro.... dvs at sidde på en ring ( badering
eller lignende) eller købe en siddekile og lave et hul ned hvor halebenet
er.... man behøver ikke have slået det men blot lavet et forkert vrid i
kroppen for at få ondt der....
en anden mulighed kan være at du har problemer med endetarmen... har du ondt
når du går på toilettet eller lignende??
hvordan gør det ondt?? konstant eller kun når du sætter dig eller rejser dig
eller hvordan??

Fra : Oliver Nielsen

Dato : 05-02-02 12:21

Okay. This is getting personal.

Men hvad fanden, du er sku en sej "læge". Nej jeg har ikke ondt i
endetarmen,når jeg går på toilet. Det gør lidt ondt, hvis jeg trykker på
halebenet, eller når jeg siddet stille på en stol i længere tid.
Men du siger bare men skal tage den med ro og hvile afslappet.Jeg tror
at det kom efter, at jeg lavede nogle nye øvelser for ryggen.

Skal jeg tage noget medicin Dr. Sabrina?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-02-02 12:32

> Okay. This is getting personal.

*GG* sorry.. men du spurgte selv*G*

> [...]
> at det kom efter, at jeg lavede nogle nye øvelser for ryggen.
>
> Skal jeg tage noget medicin Dr. Sabrina?

jeg tror dit bedste bud er en aflastnings pude til din arbejdsplads... som
feks en kile med hul i*G*
den vil lindre trykket mod dit haleben og derved vil det få "ro til at
hele".... det er efter min overbevisning som "ikke læge" bare et forkert
vrid i forbindelse med dine øvelser*S*
grunden til at jeg spurgte til endetarmen er at jeg personlig har oplevet
halebenssmerter i forbindelse med problemer i den region..... det kunne jo
feks have været hæmorider*G*

Fra : TM

Dato : 05-02-02 22:03

Hej Oliver

Jeg tror det er fordi du onanerer for meget. Prøv at lade være med at gøre
det flere gange dagligt. Prøv kun at gøre det et par gange om ugen

MVH

TM

Fra : Oliver Nielsen

Dato : 06-02-02 09:31

Son of bitch TM, hvad har du gang i.

Få lavet den cd til mig dit hul. Så kan jeg første der komme i gang med
at onanere.

Fra : TM

Dato : 06-02-02 15:15

Nå, det er det du vil bruge den til...

Fra : TM

Dato : 06-02-02 17:47

Hej Oliver

Du har et problem, som jeg håber, jeg kan hjælpe med.

Sagen er den, at du får en masse røde knopper, når du bruger barberskum
(fra Matas) og skraber (Gilette Woman) i badet. Problemet opstår ikke ved
roden, der bliver det altid pænt, men hele "stangen" og der hvor
lårene starter plus det nederste af maven er efter ca. 1 døgn fyldt med røde
knopper - ikke kønt!

Du er nok ikke så meget for ladyshaver, da du ikke synes, det bliver helt
glat.
Jeg har prøvet Tea Tree Oil Lotion, men det hjalp ikke på problemet...

Håber du kan bruge nogle gode råd!