COMPAQ presario RAM ?
Fra : Mogens Figen

Dato : 04-02-02 07:47

Hej jeg har en Compaq Presario 1240 med 64 MB ram
Kan men sætte mere ram i den og hvor meget ?
På forhånd tak
Hilsen fra Mogens

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-02-02 10:53

"Mogens Figen" <mfigen@post2.tele.dk> skrev:
> Hej jeg har en Compaq Presario 1240 med 64 MB
> ram
> Kan men sætte mere ram i den og hvor meget ?

Jeg fandt svaret på denne måde:
søgte på www.google.com på compaq+presario+1240+specification og fandt denne
side:
<http://www.compaq.com.hk/product/presario_p/presario1240.html>
Hvis linket er knækket, så brug dette:
<http://makeashorterlink.com/?Y1CC53E5>

Her står der kan være op til 96MB ram i, så jeg tror du
har et 32MB modul siddende du kan tage ud og udskifte
med et 64MB modul.

Venligst
Mikael

Fra : Mogens Figen

Dato : 04-02-02 15:26

Tak for hjælpen
Så vil jeg spørge om man kan få Windows XP til at køre på
på Denne Compaq. 266 MHz samt 96 MB ram

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-02-02 15:50

"Mogens Figen" <mfigen@post2.tele.dk> skrev:
> Tak for hjælpen

Det var så lidt.

> Så vil jeg spørge om man kan få Windows XP til at
> køre på på Denne Compaq. 266 MHz samt 96 MB
> ram

<http://makeashorterlink.com/?N3E024F5>

Jeg vil dog mene man ikke behøver en så kraftig maskine,
hvis man slår alt det lir fra de er smidt med...

/Mikael