Kopiering af telefonbog i Nokia 3210
Fra : Jan

Dato : 06-01-01 19:23

Hej

Jeg har et sim-kort (sonofon) i min Nokia 3210, men har nu opsagt
abonnementet og skal have min kones sim-kort i min telefon.
Hvordan får jeg hurtigst overført alle de telefonnumre, jeg havde på mit
tidligere sim-kort, til det "nye" sim-kort jeg skal have i ???

Mvh

Jan

Fra : Kykkel

Dato : 07-01-01 15:39

> [...]
> Hvordan får jeg hurtigst overført alle de telefonnumre, jeg havde på mit
> tidligere sim-kort, til det "nye" sim-kort jeg skal have i ???

Du skaffer dig et data-kabel og bruger logomanager.
Du kan købe dem de orginale for ca. 150 kr, og de orginale for 3-400 kr.
Jeg bestilte mit her: http://www.yakk.co.uk, det var billigt og det tog
omkring en uge så havde jeg kablet ved mig.
Så kan du lave en backup af din telefon, og evt. smide den over på et nyt
SIM-kort.
--
Kykkel@sol dot Dk

Fra : Erik Einum

Dato : 07-01-01 18:47

Kykkel <Kykkel@sol.Dk> skrev

> Du skaffer dig et data-kabel og bruger logomanager.
> Du kan købe dem de orginale for ca. 150 kr, og de orginale for 3-400 kr.

Det finnes ikke originale Nokia-datakabler til 3210.

///Mvh. EE

Fra : N/A

Dato : 07-01-01 18:49

Fra : Erik Einum

Dato : 07-01-01 18:49

Deaster <frankatnasa@hotmail.dk> skrev
> Kykkel <Kykkel@sol.Dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:01c078b7$4f9fe0c0$f7802fc3@otzen...

> Eller også låner du en Ericsson telefon og kopiere hele Sim-kortet over

> telefonen, sætter det nye kort i og kopierer fra telefonen til det nye
> simkort.

Måten du skriver det på får det til å høres ut som om det er _bare_
Ericsson man kan gjøre dette med, ihvertfall _ikke_ på en Nokia, men man
kan jo låne hvilkensonhelst tlf med både tlf og SIM-minne for å utføre
dette. Alle Nokia, unntatt "discount"-modellene 3110, 5110, 3210 og 3310
har denne funksjonen, til og med 2110 hadde dette!

///Mvh. EE