Find årsagen i dit tidligere liv!
Fra : Line Illum

Dato : 03-02-02 22:06

Jeg ikke bare tror på reinkarnation,- jeg er temmelig overbevist om, at vi
har levet før, og at mange af de mennesker, vi omgiver os med i vores
nuværende liv, har været relateret til os i et tidligere liv. Ligeledes
mener jeg, at mange af de sygdomme eller småskavanker, som forhindrer os i
uhindret at nyde vores livsglæde og velvære, stammer fra oplevelser, traumer
eller måder at dø på i vores tidligere liv. Jeg arbejder med regression
professionelt og guider folk rundt i deres tidligere liv, og jeg har flere
gange oplevet, at erkendelsen og gennemlevelsen af en situation i et
tidligere liv har kunnet forløse en sygdom eller et problem i det nuværende,
ligesom det kan kaste lys over et problematisk forhold til et familiemedlem,
en kæreste eller en kollega. Har I andre nogle erfaringer på dette felt????
Hvad mener I????

Mange hilsner
Line
www.illuminée.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-02-02 02:43

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener I????

Kære Line!!

Først og fremmest: det jeg ved om mulige problemer ved tilbageføringer er
kun andenhåndsoplysninger, da jeg ikke selv har prøvet det...men jeg er 100%
overbevist om, at reinkarnation er et faktum..

....efter at have kigget på din hjemmeside i går, har jeg et par gange tænkt
på, at jeg et eller andet sted inden for de seneste par år har læst, at hvis
man dyrker "ud af kroppen" oplevelser, vil de kunne opstå spontant...

Da jeg for måske 20 år siden faldt over en avisartikel om tilbageføring til
tidligere liv, lånte jeg en bog, der hed "Kend dine tidligere liv"...jeg var
vildt betaget...men stødte også på forfatterens advarsel om, at en
tilbageføring ville kunne udløse et syretrip, hvis man havde været så usmart
at tage det engang...

....nogen advarer osse mod at føre børn tilbage, da det kan være lidt
rigeligt for dem at opleve sig selv som for eksempel bedsteforældre...og
andre siger, at det kan blive en flugt at vende tilbage flere gange og at
det er i det nuværende liv, man "lever"...

Jeg så engang i tv en ung kvinde blive ført tilbage...hun oplevede sig selv
som en mandlig fiskeskipper, der var ved at drukne, og led selvfølgelig alle
helvedes kvaler...men det, at man skulle kunne skifte køn "undervejs" - som
ret mange oplever - harmonerer ikke med, hvad Martinus siger om emnet, hvis
man nu mener, at han har ret...

....min egen opfattelse i den forbindelse er, at man godt kan "fange" en
"forkert" skæbne, hvis du forstår, hvad jeg mener...

PS: Du skriver: "-jeg er temmelig overbevist om, at vi har levet før"...har
du ikke selv prøvet en tilbageføring, og var den i givet fald ikke 100%
overbevisende?
Hans

Fra : N/A

Dato : 04-02-02 23:36

Fra : Per S.

Dato : 04-02-02 23:36

--

>klip<

> Tilgengæld ved jeg ikke rigtig, hvor jeg står mht. sindssyge eller
voldsomme
> handicap som fx. dyb coma eller total lammelse,- det må være det næste
> skridt i min filosoferen over meningen med vores eksistens og sjælelige
> udvikling.

> Mange hilsner
> Line.

Man kan overveje om det kan være: at man har valgt at komme i fx. en meget
handicappet krop for at opleve begrænsningen. Hvis det er total frihed at
være ude af kroppen så må den totale begrænsning være at have en lammet krop
fx.
Bare et forslag

med kærlige hilsener
Charlotte

www.heartnsoul.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-02-02 02:48

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Hans.
> Sikke mange interessante problemstillinger du rejser,- lad mig se, om jeg
> kan komme omkring dem allesammen uden at skrive dig til døde :)

Det er der ingen fare for...jeg har en hel evighed...

> Det eneste bevis for tidligere
> liv, jeg reelt ville godtage, var et menneske, der hele sit liv havde
levet
> isoleret og aldrig nogensinde havde hørt om nogetsomhelst kulturhistorisk,
> som under en regression oplevede ting og steder, vi bagefter ville kunne
> dokumentere historisk.

Da jeg læste bogen "20 tilfælde, der tyder på reinkarnation", tror jeg den
hedder, var jeg fuldstændig overbevist om rigtigheden af de udsagn, der
forekommer i den...

....i mellemtiden er der vist udkommet "100 tilfælde osv"...

Jeg har ladet mig fortælle, at menneskers evne til at lade sig overbevise
afhænger deres samlede erfaringer i dette (og tidligere) liv...

>Jeg kan ikke modbevise, at tidligere livs-oplevelserne
> er en form for fantasi...

....jeg opfatter ikke noget som fantasi...tværtimod...det jeg mente var, at
man kunne zoome ind på en andens (tidligere) liv...

> Men
> JO, mine egne oplevelser er så virkelige, så ægte, at jeg i mit inderste
er
> overbevist om, at jeg har levet før. En fantasi, en drøm, en hallucination
> opleves ikke så stærkt, så virkeligt, -jeg har i hvert fald kun haft
> lignende stærke indtryk fra dét liv, jeg lever her og nu.

Det jo det

> [...]
og
> de smertefulde, vi skal dø på alle mulige måder, vi skal fejle alle mulige
> ting, sejre på alle mulige måder, være i alle mulige familiære roller og
> personlige relationer, vi skal være heteroseksuelle og homseksuelle,
> transseksuelle for den sags skyld, og vi skal både prøve at være han og
hun,
> før vi som mennesker er i stand til at føle empati og senere ren
> næstekærlighed for hinanden, i stand til at tilgive og udelukkende give
> kærlighed, -før vi som sjæle er optimalt udviklet.

I princippet vil jeg give dig fuldstændig ret...

Det jeg mener om nogens uoverenstemmelser er som følgende:

Prøv at forestille dig 2 mennesker, der står og betragter en by i samme
afstand...den ene står på den østlige side og den anden på den vestlige
side...hvis de 2 mennesker skal give en beskrivelse af hvad de ser, vil
forklaringerne være vidt forskellige, selvom objektet er det samme... :)

> Jeg oplever mange
> kvinder, som oplever tidligere liv som mænd og omvendt, og det giver en
> utrolig erkendelse og forståelse for det modsatte køn.

Det kunne jeg også godt forestille mig...

> Tilgengæld ved jeg ikke rigtig, hvor jeg står mht. sindssyge eller
voldsomme
> handicap som fx. dyb coma eller total lammelse,-

Mener du, hvordan det kan opstå eller hvorfor det er nødvendigt?

>det må være det næste
> skridt i min filosoferen over meningen med vores eksistens og sjælelige
> udvikling.

Så keder du dig ikke så længe :)

> KÆMPESMØRE,- og jeg , som lovede ikke at skrive dig i søvn

Jeg er ikke bedre selv...
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-02 09:53

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev

> Jeg arbejder med regression
> professionelt og guider folk rundt i deres tidligere liv,

Brugerne af denne gruppe er /ikke/ interesserede i at købe
alternative terapier, ejheller diskutere den eventuelle virkning.

[...]

> Hvad mener I????

At du skal poste i grupper, der passer til dit emne!

--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : N/A

Dato : 04-02-02 22:45

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-02-02 22:45

Line Illum wrote:

> Kære Lotte.
> Jeg ved ikke, om du har en administrerende funktion i denne gruppe, eftersom

[snip en hel masse]

> Idet jeg inderligt beklager at have provokeret dig, antager jeg som en
> selvfølge, at der er rigeligt plads til os begge.

Nej, der er ikke rigeligt plads til din reklame/diskussion i denne
gruppe. Lotte var så flink at fortælle dig, hvor du ganske frit kan
diskutere alternativ behandling eller reklamere for din hjemmeside. Du
kan eventuelt læse mere om reglerne for de forskellige nyhedsgrupper på
http://www.usenet.dk.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Per S.

Dato : 04-02-02 23:29

> [...]
medicinske
> verden har svært ved at diagnosticere for slet ikke at tale om at gøre
noget
> effektivt ved, synes jeg så absolut min tilstedeværelse her er berettiget.
> øvrigt mener jeg ikke, at det koster noget at diskutere/spørge om råd
eller
> idéer i denne gruppe, så der er ingen grund til at føle sig forpligtet til
> at "købe" noget som helst.
> Idet jeg inderligt beklager at have provokeret dig, antager jeg som en
> selvfølge, at der er rigeligt plads til os begge.

Sådan ...så er det vist sat på plads

Tja, der er jo nogle af os, der synes det er interessant at diskutere en
evt. virkning, og som kan finde ud af ikke at blive stødt over at det er en
behandler, der starter diskussionen.

Med venlig hilsen
Charlotte

www.heartnsoul.dk

Fra : kim rasmussen

Dato : 05-02-02 14:44

Jeg synes det er vældig interessant.
Anita

Fra : Line Illum

Dato : 05-02-02 15:44

Hej Anita.
Tak for det,- det lunede
Mange hilsner
Line

kim rasmussen <fastrups@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:HmR78.44$B43.5603@news000.worldonline.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-02 18:37

"kim rasmussen" <fastrups@worldonline.dk> skrev

> Jeg synes det er vældig interessant.

Jeg synes det er vældig interessant at diskutere eksempelvis
webdesign, katteadfærd, fotografi og en masse andet, men
det betyder ikke jeg må gøre det i dk.helbred.

Der er faktisk en grund til den alternative snak blev udskilt
fra denne gruppe!
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-02 17:27

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev

> Ej heller har jeg forståelsen af, at
> denne gruppes brugere ikke er interesserede i en diskussion,-

Dk-hierarkiet fungerer sådan, at man poster indlæg i den gruppe,
der passer bedst til emnet - hvis der findes en specifik gruppe, er
et emne ikke længere "tilladt" i den generelle gruppe.

Det er ikke en regel jeg har opfundet, læs
http://www.usenet.dk/netikette/forklaring.html
og om valg af gruppe:
http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html

Du har postet et oplæg til debat om alternativ terapi i dk.helbred,
uanset om enkelte tager debatten op, hører tråden hjemme i
news:dk.helbred.behandling.alternativ .

Fut news:dk.admin.netikette
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Niels Christensen

Dato : 16-02-02 15:32

Jeg er selv overbevist om at jeg har levet før.

Jeg havde altid haft den lille skavank at jeg ikke kunne lukke mit ene øje
uden at lukke begge øjne. Det var et problem hvis jeg skulle sigte f.eks.
for at se om et bræt var lige. Så en dag fik jeg åndelig Scientologi
vejledning, hvor jeg huskede et tidligere liv. Jeg havde i dette tidligere
liv stået vagt ved et slot og skulle skyde fjentlige personer, der forsøgte
at trænge ind. Så kom der en mand i nærheden af slottet, som jeg troede var
en fjende og jeg skød ham. Det viste sig at jeg havde begået en stor fejl.
Manden var nemlig ikke en fjende og jeg havde følt stor anger pga. min
fejltagelse. Efter den åndelige vejledning opdagede jeg, at jeg nu var i
stand til at lukke mit ene øje uden at lukke begge øjne, så nu kan jeg sigte
igen, for første gang i mit nuværende liv.

Jeg vil give dig helt ret i, at hændelser, der er sket i vore tidligere liv,
kan forårsage skavanker og sygdomme i vore nuværende liv. Det gode er at der
kan gøres noget ved det.

Mvh, Niels

Fra : Line Illum

Dato : 16-02-02 19:22

Hej Niels.
Mange tak for dit indlæg,- det er lige præcis denne slags erfaringer, jeg
bliver allermest glad for at læse. De fleste, som vælger regression
(nedtælling til tidligere liv) gør det for nysgerrighedens og oplevelsens
skyld - og det er helt fint - ,men som behandler er jeg meget interesseret
i, hvorvidt folk har oplevet hændelser i tidligere liv, som har kureret
symptomer eller sygdomme i dette. Jeg tror, der ligger en meget anvendelig
nøgle til mange lukkede døre i denne proces, og det er SKØNT at høre andre
have samme overbevisning. Fx er jeg overbevist om, at astma eller andre
stærke luftvejsproblemer kan stamme fra, at man i et tidligere liv blev
brændt på bålet, ligesom uforklarlige rygsmerter kan stamme fra krige, hvor
man blev dræbt ved at få ryggen smadret osv.osv.
Problemet er, at reinkarnation og tidligere liv stadig er tabu eller for
flippet for mange af os danskere, der trods alt stadig hælder til mere
videnskabelige tankegange, og synspunkter som disse kan virkelig give
stærke, negative reaktioner. Især derfor - tak for dit indlæg.
Mange hilsner
Line.

Niels Christensen <health@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4lqmt$j51$1@news.cybercity.dk...

Fra : Niels Christensen

Dato : 17-02-02 20:56

Hej Line,

Ja emnet er meget interessant og hændelser fra tidligere liv har sikkert
indflydelse på de fleste menneskers helbred fysisk så vel som mentalt. For
interesserede kan jeg nævne at der er nogen meget interessante beretninger
om dette i bogen "Har du levet før dette liv?" af L. Ron Hubbard.

Mvh, Niels