Firewire harddisk problem?
Fra : CX

Dato : 03-02-02 22:14

Jeg har en One tech firewire harddisk.. og har hafte den i flere uger hvor
den har fungeret perfekt.
Men lige pluselig kan jeg ikke se den mere..? den optræder ikke i "denne
computer" og kan heller ikke se den hvis jeg køre "fdisk"... (den er korekt
tilsluttede)...

Please help. .hvis der er nogen der kender det problem.. Muligvis en fejl
installation af et program eller noget?

hilsen Cx

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-02-02 13:10

Min erfaring med firewire siger mig at du kan have fået et driver problem.
Bruger du Texas eller Microsofts driver ?
Prøv at af/geninstallere den rigtige af dem...

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk