Brænder CYBER-DRIVE ??????
Fra : **TRADS**

Dato : 03-02-02 21:51

Hej
Er der det en Ok brænder at købe ( Cyber-Drive 16/10/40 ) ??
Er der nogen der har Ris/Ros . . vil jeg gerne høre fra jer

--

Mailto:trads@get2net.dk

Henrik Olesen
Randers

!! Siemens for ever !!
:: Alt andet er Feminint ::

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 03-02-02 23:21

"**TRADS**" <trads@get2net.dk> writes:

>Er der det en Ok brænder at købe ( Cyber-Drive 16/10/40 ) ??
>Er der nogen der har Ris/Ros . . vil jeg gerne høre fra jer

Jeg købte en før jul, og jeg har været meget glad for den.

Da den er ret ny, er der noget brændersoftware, der ikke understæøtter
den. Men den medfølgende Nero kører upåklageligt og det samme
gør Feurio.

Hilsen
Per

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Peter Rinder

Dato : 04-02-02 09:07

> Er der det en Ok brænder at købe ( Cyber-Drive 16/10/40 ) ??
> Er der nogen der har Ris/Ros . . vil jeg gerne høre fra jer

Jeg kender ingenting til denne brænder overhovedet - derfor vil jeg anbefale
dig at købe en Lite-On i stedet for.
De duer bare!

/Peter

Fra : Chewie

Dato : 04-02-02 11:58

"**TRADS**" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der det en Ok brænder at købe ( Cyber-Drive 16/10/40 ) ??
> Er der nogen der har Ris/Ros . . vil jeg gerne høre fra jer

Jeg har en CyberDrive 16/12/40 og den kører fint..
Dejlig og billig!! brænder.
Den har dog et problem med TDK-skiver.
Dem kan/vil den ikke brænde..

Mvh. Chewie