Enhed tilsluttet på kanal 2 ?????
Fra : Finn I

Dato : 03-02-02 21:36

Hej

Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvorfor min computer i et par dage nu
er begyndt at komme med en meddelse der kort og godt siger "Enhed tilsluttet
på kanal 2" og så er der en OK knap.

Hvad er kanal 2 og hvorfor er den pludeselig begyndt med det? (Jeg har ikke
tilsluttet noget nyt hardware udover mit nye grafikkort for 14 dage siden).

Håber i kan gi' mit et svar på hvorfor.

Mvh
Finn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-02-02 21:45

"Finn I" <f.ix@iname.com> skrev i en meddelelse

> Håber i kan gi' mit et svar på hvorfor.

En trådløs mus eller tastatur?

Fra : DadsToy

Dato : 03-02-02 22:06

> En trådløs mus eller tastatur?

S'føli (men hvorfor har jeg aldrig set det før?)

Mvh
Finn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-02-02 22:21

"DadsToy" <dadstoy@abc.cu> skrev i en meddelelse

> S'føli (men hvorfor har jeg aldrig set det før?)

Der er ikke noget der ligger og trykker på "connect" knappen?

PS. Hvorfor skifter folk alias hele tiden,. det er sku da ikke til at finde
ud af

Fra : Finn I

Dato : 03-02-02 22:47

> PS. Hvorfor skifter folk alias hele tiden,. det er sku da ikke til at
finde
> ud af

Sorry - det skal ikke ske igen. Det var en gammel indstilling fra TDC
serveren. Nu bruger jeg News.cis.dfn.de som er langt hurtigere end TDC.

Mvh
Finn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-02-02 22:55

> Sorry - det skal ikke ske igen. Det var en gammel indstilling fra TDC
> serveren. Nu bruger jeg News.cis.dfn.de som er langt hurtigere end TDC.

Okay,, men irretende:

480 Authentication required - see http://news.fu-berlin.de/ for
registration.

Men du kender godt til dtext.tele.dk ikke?

Den er der nu ikke meget galt med, når det gælger tekst grupper (uden
bineare) Den er ret hurtig og stabil

Men fik du løst dit problem?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-02-02 22:57

> Men du kender godt til dtext.tele.dk ikke?

Sorry,,,, dtext.news.tele.dk

Fra : Finn I

Dato : 03-02-02 23:07

> Okay,, men irretende:
>
> 480 Authentication required - see http://news.fu-berlin.de/ for
> registration.
Ja men den er "free" og jeg er faktisk meget godt tilfreds med den.

> Men du kender godt til dtext.tele.dk ikke?
Jo men efter at jeg her for et halvt år siden gik over på den tyske har jeg
stort set ikke brugt den.

> Men fik du løst dit problem?
Nu har jeg i hvert fald ien ide om hvad det er. Der lagde noget under mit
tastatur så jeg ved ikke om det er det som har lavet "rav" i den.

tak for hjælpen

Mvh
Finn