Nogle sites kan ikke ses
Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 03-02-02 19:08

Hej,

Efter jeg har installeret Explorer 6 er der visse sites jeg bare ikke kan
komme ind på, hverken med Explorer, Netscape eller Opera 5.12, f.eks.
http://www.o-mega.dk

Hvis jeg benytter min anden pc, med Explorer 5.5 er der ingen problemer.

Jeg bruger ADSL via en router, har installeret Norton Antivirus på den pc
med problemer, men har først konstateret problemerne efter opgradering af
browser.

Hjælp...

Torben

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-02-02 19:50

Sun, 3 Feb 2002 19:08:06 +0100, "Torben Lange-Pedersen"
<torben.lp@get2net.dk> wrote:

>Efter jeg har installeret Explorer 6 er der visse sites jeg bare ikke kan
>komme ind på, hverken med Explorer, Netscape eller Opera 5.12, f.eks.
>http://www.o-mega.dk

Ikke noget problem i de 3 nævnte bruse, samme versioner, her (WinXp) -
dog viser opera ikke siden korrekt.

>Jeg bruger ADSL via en router, har installeret Norton Antivirus

har samme AV-program

hilsen pelo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-02 21:15

Sun, 3 Feb 2002 19:08:06 +0100, skrev "Torben Lange-Pedersen"
<torben.lp@get2net.dk>:

>Jeg bruger ADSL via en router, har installeret Norton Antivirus på den pc
>med problemer, men har først konstateret problemerne efter opgradering af
>browser.

Hvis du har installeret Norton AV før, du installerede IE, prøv
at afinstaller Norton, genstart og installer igen.

Kan skyldes at Norton ikke har registret, at der bruges IE 6.
--
med venlig hilsen
Knud