Adgang til Bios på en Acer ?
Fra : Finn Jensen

Dato : 03-02-02 19:01

Godda alle,

Hvordan får kommer man ind til Bios på en Acer PC´er ?.
Der står en blå skærm med logoet Acer under opstart men hvad skal man så
gøre ?

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Christian Mygind

Dato : 03-02-02 19:43

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> skrev i en meddelelse
> Godda alle,
>
> Hvordan får kommer man ind til Bios på en Acer PC´er ?.
> Der står en blå skærm med logoet Acer under opstart men hvad skal man så
> gøre ?

http://www.iomega.com/support/documents/2157.html

Google er din ven.

/Chr

Fra : Finn Jensen

Dato : 03-02-02 19:59

Tak for alle forslag.
Jeg kan dog huske nu når jeg ser det at det var Ctrl+Alt+Del men kan ikke
rigtig få det til at virke
Jeg trykker når den blå skærm med Acer logoet vises og jeg har prøvet når
den begynder at indlæse men uden held

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Christian Mygind

Dato : 03-02-02 20:40

> Tak for alle forslag.
> Jeg kan dog huske nu når jeg ser det at det var Ctrl+Alt+Del men kan ikke
> rigtig få det til at virke

Det er nok fordi der står CTRL+ALT+ESC og ikke +DEL, hvilket jo ofte er
reboot!

/Chr

Fra : Spike

Dato : 03-02-02 19:46

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> wrote in message

> Der står en blå skærm med logoet Acer under opstart men hvad skal man så
> gøre ?

På min gamle Acer (bærbar) skal man trykke F2 for at komme i bios

--
Spike

Fra : BOB

Dato : 04-02-02 09:45