SØGER EN HARDDISK....
Fra : M i c h a e l...

Dato : 03-02-02 14:14

Hej... jeg er på udkig efetr en lille harddisk til en "billig penge".
Er der én som vil af med en på ca. 2-3 gigabytes, så er jeg en mulig køber.

Kontakt mig, så vi kan aftale en pris og afregning.

V.h. Michael...

Fra : Madsen

Dato : 03-02-02 14:22

M i c h a e l... skrev:

> Hej... jeg er på udkig efetr en lille harddisk til en "billig
> penge". Er der én som vil af med en på ca. 2-3 gigabytes, så
> er jeg en mulig køber.

Brug markedsgrupperne til sådan noget.

Madsen.

Fra : Skufle

Dato : 03-02-02 20:53

"M i c h a e l..." <m-i@tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> køber.
>
> Kontakt mig, så vi kan aftale en pris og afregning.

Jeg har en 4 GB liggende
Skufle

Fra : Skufle

Dato : 03-02-02 21:04