Problem med at sende en besked fra ny 3310
Fra : Christian Steffensen

Dato : 04-01-01 20:24

Jeg har i dag købe en Nokia 3310, den virker umiddelbart fint. Lige bortset
fra at den ikke kan sende beskeder... Når jeg har trykket på "Send" skriver
den:

"Kontroller netværksindstillinger"

Er der nogen der har en hurtig løsning, da telefonen eller virker fint, og
ringer udmærket...

--
Mvh.
Christian Steffensen

Fra : Kenneth Laulund Niel~

Dato : 04-01-01 21:12

Christian Steffensen skriver:

> den ikke kan sende beskeder... Når jeg har trykket på "Send" skriver
> den:
>
> "Kontroller netværksindstillinger"

Har du indtastet et sms central nummer?

Kenneth Nielsen

Fra : N/A

Dato : 04-01-01 22:40

Fra : Kasper Christensen

Dato : 04-01-01 22:40

Det er måske muligt i særlige tilfælde. Men du skal indtaste SMScentralnr. i
sms indstillinger Jeg kan ikke huske nummeret. Prøv sonofon.dk ell.
Teledanmark.dk

mvh

Fra : apollo14

Dato : 04-01-01 23:51

hvis du har mobilix hvad det lyder som, skal du huske at sætte penge på din
smskonto på 26264040