Svogerslev sø
Fra : Flemming Langerskov ~

Dato : 03-02-02 11:54

Hej NG
Er der nogen bland jer der kender noget til Svogerslev sø.
Hvem har fiskeretten og, hvor kan der købes fiskekort (kræves dette til
denne sø?).

På forhånd tak

Flemming Madsen

Fra : KP

Dato : 04-02-02 11:30

Hej Flemming.
Jeg kender Svogerslev sø ret godt, da jeg er medlem, Inden jeg svarrer på
dine spørsmål vil jeg godt vide hvad har tænkt dig at fiske efter.

Flemming Langerskov Madsen <langerskov@12move.dk> skrev i artiklen
<3B878.10370$m6.482449@news000.worldonline.dk>...

Fra : Flemming Langerskov ~

Dato : 04-02-02 19:30

Hej KP
Det er primært gedderne som jeg har hørt af omtale, jeg gerne vil stifte
bekendskab med.
Medlem? Hvilken forening og evt. en pris?