Problemer med computer/surround receiver!
Fra : René

Dato : 03-02-02 11:16

Jeg har lige anskaffet mig en surround receiver (SONY STR-DE475) i det håb
at den kan tilsluttes til min computer. Jeg har sat en mini jag til
lydkortet, hvorefter phono-kablerne så går til sur. receiveren. Altså en
ganske normal tilslutning. Men der komme rbare ingen lyd ud. Er der noget
der skal indstilles på computeren (WIndows ME), eller skal der røres ved
receiveren??? Jeg håber på et hurtigt og effektivt svar. Lyden er jo som
sagt en stor del af oplevelsen
--
Hilsen René

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-02-02 12:25

"René" <renecordtz@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> der skal indstilles på computeren (WIndows ME), eller skal der røres ved

Har du husket at æbndre højttalerindstillingerne i din mixer på computeren?

Fra : Jens jensen

Dato : 03-02-02 12:48

hej.
>. Altså en
> ganske normal tilslutning. Men der komme rbare ingen >lyd ud.

prøv at slutte nogle høre telefoner til det samme stik og test om der kommer
lyd ud.

hvis det er line out skal du tjekke om den er slået fra eller skruet ned i
egenskaber for lyd.

kan det være at det er det digital output du har koblet den til.
så skal det nemlig ikke i de alm. phono indgange

håber det hjælper
mvh jens jensen