Virklunde, Borg
Fra : Lizzi Palner Sonne

Dato : 03-02-02 11:11

Jeg sidder og læser min mors gamle ferie dagbog og heri skriver hun at de
kom til "Virklund vandrehjem", men senere da de tager af sted skriver hun at
de tager afsked med "Borg" og familien Thomsen. Hun beskriver vandrehjemmet
som en almindelig bondegård. Var det gården der hed "Borg" eller var det
vandrehjemmet. Tiden er sommeren 1938

Med venlig hilsen
Lizzi Palner Sonne

Fra : Kurt Hansen

Dato : 03-02-02 13:03

On Sun, 3 Feb 2002 11:11:04 +0100, Lizzi Palner Sonne wrote:

> [...]
>som en almindelig bondegård. Var det gården der hed "Borg" eller var det

Citat: "Borresø, Borreå og Borgedal har måske navn efter den ovre på
Virklund-siden engang eksisterende borgvold".

Taget fra http://www.kloeverby.dk/linaa/linaa16-30.htm

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Lizzi Palner Sonne

Dato : 03-02-02 18:12

"Lizzi Palner Sonne" <l.sonne@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med venlig hilsen
> Lizzi Palner Sonne
>
> Tak for hurtig besvarelse, også dem der har besvaret mig i email

Med venlig hilsen

Lizzi Palner Sonne