Finde skolelæreinde
Fra : Torben S

Dato : 02-02-02 22:58

Jeg søger en lærerinde jeg havde i 1965/66 i Brejning Forskole, Der var i
mange år en Fru. Steffesen, men der var en vikar i skolens sidste skoleår
(der blev nedlagt), det er hende jeg søger. jeg har været på det lokale
arkiv, og kommunen og spurgt flere, men inger huske hendes navn.
Hvor jeg jeg evt. finde det

--
Torben Sørensen

Fra : Torben S

Dato : 07-02-02 15:36

Hvis det eller siger nogen noget så var det på samme tid at det gamle
vandtårn, der stod ved skolen, blev vældet.
Hvor er der mulighed for at finde noget om det, jeg har prøvet på
lokalarkivet m.v.
Torben Sørensen

Fra : Familien Kristensen

Dato : 08-02-02 19:49

"Torben S" <torbenbs@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (der blev nedlagt), det er hende jeg søger. jeg har været på det lokale
> arkiv, og kommunen og spurgt flere, men inger huske hendes navn.

Hvad med at prøve og spørge hos Danmarks Lærerforening.
Hvis de ikke vil udlevere hendes adresse, kan du måske få dem til at
videresende et brev til hende ?
Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : Familien Kristensen

Dato : 08-02-02 20:42

> [...]
> (der blev nedlagt), det er hende jeg søger. jeg har været på det lokale
> arkiv, og kommunen og spurgt flere, men inger huske hendes navn.

Er det Brejning i Videbæk eller Børkop ?
Du kan jo prøve at finde dine gamle klassekammerater på
http://venner.jubii.dk/
Måske er der nogen af dem, som husker lærerindens navn, eller kender til
hendes videre skæbne ?

Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : Torben S

Dato : 08-02-02 22:51

"Familien Kristensen" <fjernmig.jeannie.kristensen@mail1.stofanet.dk> skrev
i en meddelelse news:a419n5$bjl$1@sunsite.dk...
> [...]
> http://venner.jubii.dk/
> Måske er der nogen af dem, som husker lærerindens navn, eller kender til

Det er Brejning ved Børkop
og Ja jeg er på Jubii-s sider og har snakket med en som helle ikke kan huske
det.
men jeg har ikke prøvet Danmarks Lærerforening. så det vil jeg prøve.
Tak for tippet.
Torben