Bog om gartnerne/gartnerierne i Lumby Sogn~
Fra : Jette Pedersen

Dato : 24-01-02 14:42

Der skulle i 2001 være udkommet om bog om ovenstående. Jeg kan finde den
på bibliotek.dk, men den er endnu ikke på noget bibliotek. Jeg prøvede
så en boghandel, da jeg fra bibliotek.dk havde ISBN. nr. Ingen gevinst.
Er der nogen, som ved, hvem der har udgivet den og hvor den kan købes??

Fra : Jakob Hoffmann

Dato : 24-01-02 20:43

Hej.

Hvis den er på bibliotek.dk, så burde du kunne bestille den. En eller anden
flink bibliotekar skal nok kunne finde ud af, hvor den er...

Mvh Jakob